Co miluju na podzimu!

14:52 Daniela P 17 Comments

- Čaj můžete pít v podstatě kdykoli. Ale pečený čaj, to je vyloženě podzimní a zimní záležitost. Nejlepší je ten domácí a vůbec nic na tom není. Za sebe doporučuju hodně rumu, ještě víc jablek a méně citronu!
Čaj piju nejradši z tohohle modrého hrnečku s puntíky, který jsem dostala už kdysi dávno od tety k narozeninám. Jak si můžete všimnout, už to měl jednou málem za sebou, to když ho můj šikovný přítel shodil z poličky. Zmeťour!


- Čtení knih. Na podzim jich většinou přečtu nejvíc, protože právě na podzim je k tomu atmosféra jako dělaná. Zrovna teď čtu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti a děsně se mi to líbí. Pokud se rádi trochu bojíte, tak tohle si musíte přečíst!



- Nevím, jestli někdo z vás pálí svíčky i přes rok, ale pro mě ta pravá pálicí sezóna začíná na podzim, kdy se brzo stmívá. Letos jsem si konečně pořídila vosky Yankee Candle a myslím, že koupě svíčky mě nemine. Jaká je vaše oblíbená vůně?

- Chumlací deky jsou na podzm děsně fajn. Moje nejoblíbenější je tahle zelená, kterou mi ušila mamka a je úžasně teplá!


- Tmavé rtěnky. Momentálně mám nejradši lipbutter od Astoru v odstínu Royal Diva. Fialové odstíny mě vážně berou! Hodně velkým favoritem u mě je i odstín 503 Cheeky Red, taktéž od Astoru, ale zatím se s ní neodvážím dál než na zahradu :(

- Zaručeně nejkrásnější jsou na podzimu procházky za krásně slunečného počasí, kdy se sluníčko odráží od hladiny rybníka a proniká mezi zabarveným listím. A největší sranda je kopat a brodit se hromadami suchého spadaného listí. Od tý doby, co jsem se naučila chodit mě to baví stále stejně.


- Barvy! A to nejen na listech. Nejvíc burgundy (překvápko :D), hořčicová a tmavě zelená.

- Loni mi přítel koupil naprosto boží bačkůrky a abych měla v čem chodit, když mám jedny v pračce, koupil mi i druhé. Nosím je celý podzim a celou zimu a když vstáváte ráno v šest, tak je to nejlepší věc na světě. Pokud nějaké sháníte, určitě mrkněte do Tesca do F&F!

- K teplým bačkůrkám patří i pýžo. Celoročně nosím stará trika, ale na podzim vytahuju flanelouvou košili z F&F nebo svůj oblíbený (bohužel také jediný) setík z Primarku s méďou.

Co dělá na podzim radost vám? Napište mi to do komentářů a určitě mi dejte vědět, jestli také děláte pečený čaj nebo na jakém jiném nápoji ulítáváte vy a jaká knížka vám dělá společnost právě teď :)

P.S. Všímavější možná zpozorovali, že mám blonďatější vlasy. Nejdřív se mi tahle světlá moc nelíbila, ale začíná se mi pomalu ale jistě zamlouvat, co na ní říkáte?

Mějte se úplně nejlíp!
Daniela

17 komentářů:

  1. Pečený čaj je můj oblíbený, vždycky ho mám od kamarádky a je úžasný :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Moje největší radost je teď asi vánoční kolekce ze Starbucks :D to zní sice povrchně, ale pracuju tam a tak si často tuhle kávu dopřávám a mám ji moc ráda :) potom asi všechny možné šály <3 UGG, holiny, kabáty... takové ty teplé podzimní módní kousky :D Rtěnky se mi líbí, ale nenosím je :) takže spíš ty měkkoučké deky, chlupaté ponožky, bačkůrky a župan - ten si musím pořídit!! Snad k vánocům :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 3 týdny jedu do Prahy, takže se moc těším, až si ve Starbucks nějakou kávu dám :) Šály jsou super, to máš pravdu! Župan jsem nikdy neměla, ale už jsem mamku upozorňovala, že by mi ho klidně mohla koupit k vánocům, tak uvidíme :)

      Vymazat
  3. Podzim mám ráda, ale jenom do doby, než opadá listí :D potom je to pro mě jedna velká depka :D Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  4. Nechci být zlá, ale já už ani pečený čaj nemůžu vystát :D Naše mamka ho x let peče každé léto a mně už to ani nejde, já radši pořád ty zelené :)) A ty fotky se ti povedly!!!! :) Knížky mám ráda celoročně, ale vždy mi přijde, že obecně toho více přečtu v létě než na podzim. A s yankee to mám podobně, v létě je vůbec nepálím, protože jsem pořád na zahradě, za to na podzim jedu pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotil přítel a opět ze mě málem vyrost, fotily jsme to na dvakrát, než pořádně pochopil, co po něm chci :D

      Vymazat
  5. Já miluju na podzimu asi úplně všechno (kromě toho blížícího se zkouškového)

    OdpovědětVymazat
  6. Pečený čaj bych mohla pít pořád. Přes podzim přečtu nespočetně knih a už jen ta příjemná atmosféra k tomu nabází. Začala jsem teď nosit tmavší odstín rtěnek a bez teplé šály a ponožek bych ani nevyšla ven. :))
    - Evii <3
    http://eviijournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mama môjho priateľa robí naozaj skvelý pečený čaj :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám na podzimu nejraději tu část, které se říká babí léto - barevné listí, sluníčko. A úplně nejraději to mám někde na výletě - v kopích třeba ;-). Jinak s podzimem začínám v práci zapalovat aroma lampu (která přerazí výpary ze závodky, na kterou mám kancelář) a doma občas svíčku. Čaje piju celoročně, já vlastně nic jiného než čaje skoro nepiju.Ale s podzimem si občas dám i nějaký ovocný kořeněný (teď mám třeba horkou malinu od Druidu a Advent od Sonnentoru). A čtu Syna od Nesba.
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle část mám taky hodně ráda a je jako stvořená pro nějaký výlet do přírody :) Třeba dneska svítilo sluníčko, ale už byla šílená kosa. Od Nesba bych si něco hrozně ráda přečetla, ale ještě jsem se k žádné jeho knížce nedostala :)

      Vymazat
  9. Super článek, opravdu! :-) Mám to skoro samé jako ty. Nejvíce tedy miluji výrazné rtěnky(:D), svíčky a teplé čaje (nejradši mám černý s citrónem nebo skořicový). Pak samozřejmě barvy a s přicházející zimou světýlka! Taky teplo - takže topení, deky, horká vana ^^ A pak spoustu sladkého jako je cukroví, perníčky... mňami! :-D

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u tebe není nic nového :D Světýlka mám teď taky v oblibě, koupila jsem si dvoje v Lidlu a nemohla jsem se dočkat, až si je budu moct někam pověsit :D

      Vymazat
  10. Ja mam rada podzim, kdy jsou cervene a zlute listy a sviti slunicko a je jeste relativne teplo :)). Ten uprseny, studeny podzim, to nee :/
    Jinak, koukam ze ctes zajimavou knizku, podle obrazku! :D:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch obrázků docela leze mráz po zádech :D

      Vymazat
  11. bačkurky ♥ to je tak super české slovo, milujem ho , je to také milé zlaté, ja nemám jeseň rada, už len kvôli tým teplotám aké sú, teraz som zabalená v deke hrubé ponožky horúci čaj a to len preto lebo som prechladená :-/
    milujem však na jeseni tú farebnosť, listy - toto je super, prechádzky po lese a sledovať prírodu ako sa mení.

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Já podzim naprosto zbožňuji, řadím ho mezi mé nejoblíbenější roční období :) Škoda že ten nádherný teplý říjen co byl je za námi, ta zima co je teď venku se mi už tolik nezamlouvá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!