Goodbye October

18:19 Daniela P 13 Comments


Další měsíc je za námi a s ním i tradičně Goodbye October. Jak jste se měli? Já celkem dobře. Úspěšně jsem zvládla první dva zápočty a snažím se do školy i pravidelně docházet. Takhle na podzim to občas bývá trochu problém, ráno se vzbudíte, máte totální nechcus, už je čas se zvednout a oblíct se a v tom vám přijde SMS "Mne se dneska desne nechce :D". No a je jasno. Ne vždycky je výhoda chodit do třídy s kámoškou, se kterou dojíždíte busem. Pak se vám nechce jezdit samotný. A tak jednoduše nejdete. Tenhle problém se stává asi všem mým spolužákům, protože se často stává, že do školy přijdem jen my dvě. Máte i problémy se vstáváním? :D

Pokud tu dnes nejste poprvé, tak nejspíš víte, že jsme s přítelem byli na Moravě. A to je taková malá povinnost přivést si domů nějaký ten suvenýrek. My nejsme zrovna vinaři, a tak nám mladík ve sklípku doporučil tohle višňové. Bylo výborné!

Jako obvykle ukázka lakování. Tahle barva sice potřebuje nějaký tmavý podklad, ale pak je boží! Mám pocit, že jsem jí kupovala ve slevě v dm snad za 15 korun.
Teď zrovna mám na nehtech taky skvělou barvu, ale nějak jsem jí nestihla vyfotit. Nastává to špatné období pro blogerky, kdy je boj o světlo.

Našeho zlatouška jste, myslím, ještě neviděli. Tak tohle je Venda, nejbožejší pes na světě.
Tuhle frajeřinu máme právě teď v autě. Sice vás z toho krapet bolí oči, ale je to děsně cool. Když už jsme u toho auta, řeknu vám takovou historku. Pro začátek tedy upozorním, že je to Passat, trochu staroušek, ale pořád jsem starší než on. Včera jsme s ním byli v AAA auto. Zkoukli to a nabídli nám za něj cenu. Takovou symbolickou. 8300 korun. Samotným jim bylo trapné to říct, tak jsme se aspoň pobavili a jeli jsme domu. Máte taky nějakou zkušenost z AAA?

Děsně jsem si přála aromalampu a nějaký voňavý vosky od YC. Teď už pálíme každý večer :) Moje nejoblíbenější vůně, na první čuchnutí, je jednoznačně Home Sweet Home. Příští rok snad zainvestuju do svíčky, protože ta je vážně boží. Přítel má nejradši Cranberry Ice, kterou pálíme právě teď. Máte nějakou ůni, kterou můžete doporučit?

Ani jídlo tenhle měsíc nemůže chybět. Docela jsme se s návštěvami restaurací rozšoupli a dneska vám můžu představit rovnou 3 mé nejoblíběnější. Na první fotce jsou špízky se salátem z Kozlovny. Ta je pro mě N°1. Tohle bylo obědové menu, na které chodíme nejčastěji a zatím žádné zklamání.
Na druhé fotce je caesar salát z Pubu. I tam chodíme spíše na obědy, ale i tam je to skvělý. Nejradši máme dezerty, palančinky s hruškami zatím nepředčilo vůbec nic!
Poslední fotka je z Hadogu. To asi neznáte, protože pokud vím, tak je zatím jen v Českých Budějovicích a Písku. Za sebe můžu doporučit San Francisco a cibulové kroužky! Nejvíc nejlepší.

Na závěr pro vás mám kočičku, která byla letos děsně populární. Já si vytvořila jen tak z nudy, nikde jsme nebyli, ale dostala jsem z toho líčení chuť někam vyrazit, takže snad příští rok :) Jak jste si halloween užili vy? Byli jste na nějaké párty? 

Mějte se krásně
Daniela

13 komentářů:

  1. Mě říjen utekl strašně rychle :) super fotky ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vosky vypadaj krásně :) A na poslední fotce ti to vážně sluší! Já sama na žádný party nebyla, tak snad příští rok.

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. No joooo, Kozlovna, ty me trapis, ale i ostatni jidla vypadaji skvele :) A Vanda je uplne boziiiii, taky si chci poridit uz nejakeho pejska... A Moravu vam zavidim, my jsme se tam take meli vydat na vyroci, ale jako klasicky to zase opet nevyslo, coz neni nijak prekvapujici :D. Ata kocicka se ti povedla, jsi fakt kocka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kozlovna je nejlepší :D Na neštěstí jí máme hned u autobusový zastávky, takže kdykoli máme čekat dýl na bus, tak jdem aspoň na polívku :D Děkuju :)

      Vymazat
  4. Super článek! S tou školou jsem to měla stejně :-D Nebo když byla nějaká přednáška hned v 7 ráno a zbylé třeba až od 3 odpoledne :-D je jasné, kolik lidí ráno na přednášce bylo :-D ... Jinak krásné fotky! Ten hafan je zlatý! :-) Jinak si mi udělala ohromnou chuť na něco dobrého z těch fotek jídla, mmmm :-D A já jsem na halloweenu bohužel nikde nebyla na žádné párty, jelikož jsem doma hlídala naší malou princeznu - zítra o ní konečně vydám článek, tak se můžeš přijít mrknout, budu moc ráda!! ^^

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to hlídání sis musela užít víc než nějakou párty, kočička je totiž nádherná! :)

      Vymazat
  5. Pěkný článek :) máš krásného pejska a kočička se ti moc povedla, já jsem letos taky na žádné halloweenské party nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  6. každý jeden mesiac ubieha hrozne rýchlo :D ,
    pekný pes, ja som nemala tohto roku nemala halloween párty

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Venda je krasavec, podzim mu navíc vyloženě sedí! :)
    A to dojíždění znám, sama bych se taky nedokopala :D

    OdpovědětVymazat
  8. jé hned bych jela na moravu a višńové vypadá super i když nemám ráda višně :D
    No AAA... já jsem pro ně dělala kdysi hostesku a až mi to bylo trapné lidem říkat jak jsou super, když tomu sama nevěřím a čím dál víc se o tom přesvědčuji. Je to škoda, myslím si že by mohli mít na víc! Doufám, že si to nepřečte nikdo z agentury ale mám dojem že už s ní ani nespolupracují takže to je vlastně jedno :D

    Kačka
    http://katiebutterfly.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nemám ráda višně, ale to víno chutnalo fakt dobře! :)
      Taky nerada někomu "chválím" něco, čemu sama nevěřím. Mě se to stávalo teda spíš v restauraci, že když jsem věděla, že ten bramborovej salát neni zrovna nejčerstvější, tak jsem lidem radši řekla, že bych jim doporučila něco jiného :D
      Jako musí na něčem vydělat, to chápu, ale kolikrát mě vážně pobaví, nejdřív vám cpou nějaké splátky a když to nevezmete, tak druhý den volají a dají vám je mnohem nižší :D A ještě vám před tím tvrdili, že to rozhodně nepujde.

      Vymazat
  9. Já to měla na vysoký s kamarádkou úplně stejně! :-)) Když už jsem se konečně dokopala, napsala že nejde anebo samozřejmě naopak... :-) Jinak já si kupuju YC vosk fialový a dávám si ho i do skříně s oblečením na provonění :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!