What I wish for Christmas?

15:10 Daniela P 12 Comments

Christmas Wishlist

Dnes jsem si pro vás připravila takový typický článek, který najdete asi na každém blogu před vánoci. Nejenže vám chci říct, co si přeju najít pod stromečkem já, ale hlavně mě zajímá, co si letos přejete vy! :)
Doma to máme tak, že mamce v průběhu podzimu pošlu email s odkazy na věci, které bych si přála. Je pak na ní, co by mi ráda koupila nebo se o tipy podělí i s babičkou a s bráchou. A co na mém seznamu bylo letos?

1. Diář dostávám každý rok buď od mamky nebo od babičky, ale co jsem s Jaruškou, kupujeme si diář k vánocům vzájemně. Letos mi vybral krásný s kočkou a už teď se na něj děsně těším. Pokud se divíte, že vím, jaký dostanu, tak je to z toho důvodu, že mu výběr musím schválit. Kdo jste nadšenec do diářů jako já, tak tohle určitě znáte.

2. Už hodně dlouho si přeju hodinky od Marca Jacobse, ale zatím jsem nějak neměla pár tisíc, které bych mohla postrádat. Letos jsem si tedy vybrala krásné hodinky z Tchiba, které by mi mohly posloužit stejně dobře jako ty od Marca.

3. Poslední dobou mám docela nouzi o nějaké slušné sportovní oblečení. Pokud sháníte něco stylového, určitě můžu doporučit opět Tchibo, kde jsem si jedny leginy vybrala já.

4. Štětce mi mamka odmítla koupit, že prý jsem je dostala loni. Vůbec ale nechápe, že v sadě, kterou jsem si přála minulý rok, nejsou všechny štětce, které potřebuju, a tak si svojí zásobu musím doplnit sama. Za sebe můžu doporučit štětce od Petry LovelyHair!

5. Pod stromečkem podle mě nesmí chybět knížka. Letos bych si přála knížku Temné kouty a nezlobila bych se ani za knížku Dívka ve vlaku.

6. Delší dobu sháním obyčejné stříbrné naušnice, které by se mi hodily ke všemu. Volbu jsem nechala na mamce, tak doufám, že vybere ty správné.

7. Co dalšího nutně potřebuji, jsou určitě klipy na můj Pandora náramek. Mám na něm sice jen 4 přívesky, ale začíná se mi vytahovat (parádní kvalitka za ty peníze, no ne?). Klipy by tomu měly pomoci, takže je to další moje přání k vánocům. Přívěsky na Pandoru jsou určitě také skvělým tipem na dárek, já svůj náramek s prvním přívěskem dostala právě k vánocům.

8. Už se děsně těším na nový parfém od Lancome, který bych měla dostat od Jarušky. Do teď jsem měla jen vzorek a už je v něm poslední kapička :(

9. Ani Yankee Candle svíčka by mě určitě neurazila. Tyhle tip na dárek jsem mamce do mailu raději nepsala, protože kdyby věděla, kolik taková svíčka stojí, tak by mi jí za prvé stejně nakoupila a za druhé by jí asi šmejklo. Zítra ale jedu s Adél k doktorovi a obchůdek s YC svíčkama je p ři cestě, takže třeba si udělám raodst sama. Svíčka YC je určitě i skvělý tip na dárek pro někoho, kdo pálí svíčky rád. Není to zrovna levná záležitost, že bychom si takové svíčky kupovali každý den, takže takový dárek pod stromečkem určitě potěší.

10. Jako poslední bod tu mám Obag. Tahle kabelka se mi nejdřív vůbec, ale vůbec nelíbila, no a teď mám pocit, že ji nutně potřebuju. K té buřťácké parce, co nosím v téhle zimě, by se totiž hodila mnohem víc, než ta moje stará, ošoupaná a roztrhaná! 

Já už mám téměř všechny dárky nakoupené, postupně ještě dokoupím něco pro taťku, ale jinak už to mám z krku. Nakupovat dárky mě hrozně baví a stejně tak mě baví je i balit. Každý rok tedy poctivě vybírám balící papír. Letos mám jednoduchý proužkatý, který doplním obyčejným provázkem.
Jak to máte vy? Už máte dárky nakoupené nebo alespoň víte, co budete kupovat? A co si přejete najít pod stromečkem vy? :)

12 komentářů:

  1. Obag sice nemusím, ale knihy a hodinky bych si taky moc přála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Temné kouty jsem četla, je to výborná kniha, film mě docela zklamal ;)
    Za sebe rozhodně doporučuji Zmizelou, jedna z nejlepších kniha jakou jsem kdy četla- také od Gillian Flynn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty knížky popletla! Film zmizelá mě moc nenadchl, Temné kouty jsem ještě neviděla, ale i knížku Zmizelá bych si ráda přečetla :)

      Vymazat
  3. Z tvého wishlistu bych si vybrala, ale nejvíce by se mi líbila oBag :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. Klipy vážně pomáhají k tomu, aby se náramek nevytahal :O ? To slyším teda poprvé, pak mi musíš dát vědět, jestli to pomhlo :) A O bag, no konečněěěě :))) I když teda mě se teď na zimu víc libí O Brush, chci ještě nějakou teď pořídit na zimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se právě líbila tahle černá na zimu a na jaro nějaká světloučká, ale není to zadarmo, tak leto si třeba koupím jednu, příští rok druhou, uvidím, jak s budu spokojená, ale láká mě to hodně :D

      Vymazat
  5. Mám to tak nějak podobně, chtěla jsem parfém (Black opium - dokonalá vůně!), knihy, nějakou tu kosmetiku a šperk. Dárky už nakoupené zčásti mám, zbytek nemám buď vymyšlený, nebo jsem se ještě nedostala do správného obchodu. Nějak se to blíží a docela mě to děsí.. :D
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Obag mám doma růžovou a bílou a je super :) ted se kolem ní strhla ale šílená mánie,na fb je stránka "Obag Mania" a tam přidávají holky fotky svých úlovků , třeba 10 obag a k nim 10 různých uší :) tak si říkám, to muselo stát peněz :) Ale mít jednu nebo dvě je super. je opravdu nezničitelná a stylová :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě by bohatě stačila jedna :D Maximálně dvě, ještě jednu světlou na jaro :) To už muselo stát opravdu hodně peněz, to bych raději investovala do nějakého cestování, než si pořídit 10 Obagů :D

      Vymazat
  7. O bag vypadá hezky. Já si přeju zrcadlovku :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že štětce potřebujem snad všechny!! :) Jinak se mi moc líbí legíny :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!