Zlaté linky

21:50 Daniela P 22 Comments

Jak jsem slibovala, připravila jsem si pro vás článek o mém oblíbeném líčení. Znovu upozorňuji, že jsem v líčení pořád dost velký amatér, třeba linky se mi povedou stejné jednou za uherák a to jsem ještě ráda. Zkrátka pro svou potřebu se nalíčit dokážu, ale žádné konturování a podobně u mě nečekejte.
Focení bylo dosti náročné a to hlavně pro přítele, který ze mě málem vykvetl, a asi bude chvíli trvat, než se mnou do něčeho podobného půjde znovu. Dost řečí, pokud jste připraveni na mé nenalíčené já, pojďme se na to podívat.



Před nanášením makeupu si vždycky namažu obličej krémem a rty balzámem. Protože mám rty suché, a tím myslím opravdu suché (jednou jsme museli dokonce na pohotovost, protože jsem měla rty rozpraskané do krve a bolestí jsem nemohla mluvit), nemůžu používat jen tak nějaké balzámky. Nějaká balea a jí podobné u mě velké uplatnění nenajdou, takže už dlouhou dobu používám pouze Neutrogenu, na kterou nedám dopustit.


Moje pleť naštěstí nemá žádné velké nedokonalosti, můžu přejít rovnou k makeupu. Bázi používám pouze výjimečně, většinou když jdu třeba na ples nebo na nějakou akci, kde si na makeupu dávám záležet.
V součastnosti používám Match Perfection od Rimmelu. Koupila jsem si ho nedávno ve výprodeji a určitě ho můžu doporučit. Je krásně lehký a pro mou pleť akorát. Dřív jsem makeup zapracovávala prsty, od té doby, co mám štětce od Peti, používám jedině štětec.


Jako korektor na kruhy pod očima (v mém případě spíš žilky) jsem si v poslední době dost oblíbila Liquid Camouflage korektor od Catrice, který vám můžu také doporučit, hlavně pro jeho skvělé krytí.


Tenhle Rimmelí pudr Stay Matte je mým parťákem už dooost dlouho. Mám jistě takové 3. balení a nemůžu se dočkat, až dopotřebuji i tenhle a budu moci vyzkoušet nějaký jiný. Pokud ale hledáte dobrý pudr za fajn peníze, koukněte se právě po tomhle. Navíc bývá dost často v akci s makeupem, který také stojí za vyzkoušení.


Na obočí nejraději používám tenhle Eyebrow Kit od Makeup Revolucion. Pokud jste takové blondýny jako já, určitě i vy máte problém s blonďatým obočím. Dámy, to vám žádné nepřeju. Párkrát do roka se přemluvím a dojdu si k obočnici, to mám pak na pár dní klid, ale pak nastává dennodenní dokreslování obočí znovu.



Moje první báze pod oční stíny v historii mé líčící kariéry je právě tahle báze od Milani Eyeshadow Primer. Myslím, že jsem si ho koupila na doporučení Peti LovelyHair a kupovala jsem si ho hlavně kvůli tomu, abych zakryla žilky na víčkách. Který koukaj na svět vážně moc rádi.


A jdeme na stíny. Tohle je paletka In The City od W7. Stíny jsou hodně podobné jako v Basic2 od UD, do které určitě zainvestuji hned, jak nějaký stín z téhle paletky dodělám. Stíny jsou pěkně pigmentované a používám je každý den. Nejsvětlejší stín dávám vždy pod obočí a do vnitřního koutku. Některý z těch tmavých pak do vnějšího koutku a do ohybu směrem k vnitřnímu koutku.


Na tohle líčení jsem si hodně oblíbila paletku od E-Style v odstínu 03 Gold Dreams, kterou jste možná poznali sami podle obalu. Stíny jsou vážně dobře pigmentované a můžu je doporučit všema deseti. Z téhle paletky mám nejraději 2. stín zleva. Ve skutečnosti vypadá spíše jako ten prostřední, více do zlata. Vy samozřejmě můžete zlatou vyměnit za jakoukoli jinou.


Stín si naťupu na konec štětce a udělám si s ním silnější linku. Linku si pak udělám i na spodní lince. Začnu zhruba v polovině spodního víčka a skončím o kousek dál, než mi bude končit ocásek černých linek.


Zrovna dnes jsem samozřejmě linku dělala asi na po 156781. Nejraději mám linky ve fixu a tohle je linka od Dermacolu Precise Black.


Nejoblíbenější řasenky mám 3, ale protože tuhle pravděpodobně neznáte, zvolila jsem pro první líčení ji. Je to řasenka z Yves Rocher Sexy Pulp a řeknu vám, je skvělá! Dělá krásné přirozené řasy, neslepuje a na to, že byla dárkem k registraci, tak mě opravdu mile překvapila a určitě si jí dojdu koupit znovu.


Nakonec jsem zvolila jemnou nude rtěnku a tím moje líčení končí.


Co na můj první "tutoriál" říkáte? Dnes je to asi poprvé, co mám z vašich komentářů trochu obavy. V líčení nejsem žádný profík, ale chtěla jsem to zkusit a hlavně jsem vám chtěla ukázat produkty, které ráda používám, a nechci vám je představovat formou recenzí. Takhle v akci mi to přijde zajímavější.
Moje líčící schopnosti určitě nemají na takovou profesionálku jako je třeba Hevi, u které se hrozně ráda inspiruju (a pokud teď chcete vidět perfektní líčení, tak se k ní určitě běžte kouknout), ale jak jsem už zmínila, mým potřebám to stačí :)
Zkusíte podobnou hru s linkami také nebo se líčíte úplně jinak?

Mějte se krásný zbytek víkendu
Daniela





22 komentářů:

  1. Nádherné linky.. :-) A celkově moc pěkné líčení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od tebe mě pochvala vážně těší :)

      Vymazat
  2. Naprosto krásné a přirozené líčení! :-) Moc ti to sluší! Hrozně moc se mi líbí holky s pihami :-D Jsi jako víla! ^^

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já si vždycky v létě přišla jak obluda, ale čím jsem starší, tím víc se mi to líbí :D

      Vymazat
  3. Krásné líčení . Líbí se mi ten hezký doprovod fotek :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása ! To bych asi nikdy nezvládla :( většinou odcházím z domu s pudrem, řasenkou a stínem na obočí :))) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zvládla! Nic na tom není. A když to zvládnu já, tak určitě každý! ;)

      Vymazat
  5. Linky máš krásné, mně se takhle hezké málokdy povedou :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byly jedny z těch slabších, v linkách se mám pořád co učit :)

      Vymazat
  6. Jéé, tak to je super, jsem ráda, že jsi to nakonec udělala :)) Jinak za mě teda ten pud neee, mně nevyhovuje, vždycky jsem po něm bílá jako socha :( a máš můj obdiv, mně by se ty linky nepovedly, ani po miliónté :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zvláštní, většinou ho všichni chválí :)

      Vymazat
  7. Mi se to líbí. :) Když jsou podzimní dny, tak v líčení musí být zlatá :D. A máš kráááásnou pleť :). Tu řasenku jsem teď taky dostala k registraci, tak si mě potěšila, že nebude špatná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zlatou na očích hrozně ráda :) Snad ti bude vyhovovat ;)

      Vymazat
  8. Super zpracovaný článek a zlaté linky jsou moc hezké:))

    OdpovědětVymazat
  9. To se ti moc povedlo ! Zlatá je super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako parádní tutoriál!!! A ještě k tomu je to tvůj první? :) Mně se fakt moc líbí, nádherné fotky, hodně fotek, krásně popsaný postup. Klobouk dolů a určitě dělej další, přítel se časem naučí fotit ;) .
    Já se líčím každý den jinak, ale i takhle, jak jsi to dnes udělala ty. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mu fandím :) Časem třeba zase podobný článek udělám, nejdřív musím vymyslet, co by se vám mohlo líbit :)

      Vymazat
  11. Paráda. Ta zlatá se k těm černým linkám moc hodí! Kdyby mi netrvalo udělat si perfektní tekuté linky hodinu, tak bych se takhle líčila každý den :D

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  12. Výsledné líčení je velmi přirozené a moc se mi líbí:) Jinak opravdu věřím, že to focení muselo být opravdu náročné! Máte u mě veliký obdiv!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné !! Mne by to trvalo hodinu sa takto namaľovať :-D preto si rýchlo nacapkám make up, špirála a rúž a je to hotovo :-D ... si šikulka !! Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné líčení :) moc hezky jsi to nafotila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!