BW

21:19 Daniela P 13 Comments

5Tenhle outfit jsem měla včera na "Srazu baletek", přesněji mé bývalé taneční skupiny. Všechny holky jsem ráda viděla a je děsně fajn se něco nového dozvědět, třeba že jedna si příští týden jede zkoušet svatební šaty a druhá se po návratu z Ameriky doma ohřála jen na vánoce a za 14 dní odlítá do Francie. 
Napadlo mě vám ukázat, co jsem dostala k vánocům, ale tenhle nápad jsem z hlavy rychle vyhnala, protože sama nevím, co si o takových článcích mám myslet. Zrovna včera jsem viděla na skupině Obag mania na FB fotku, na které byla samozřejmě kabelka Obag, dále snubní prstýnek a Audi A4. Někdo jí napsal, že to je docela luxus a slečna na to, že jí to jako žádný luxus nepřijde, že něčím jezdit musí :D Tak to by byl asi důvod, proč jsem tu myšlenku rychle zahnala. 
S čím se ale pochlubím, protože i mě zajímá, co jste dostali vy, tak s paletkou vice 4 od Urban Decay. Holky v práci moc netušily, o čem mluvím, vy ale jistě vědět budete. Jsem do ní naprosto zamilovaná a nemůžu se na ní vynadívat! Za to ježíškovi opravdu děkuju, protože ví, čím mi udělat radost. Nemalou radost mi udělal i župan, který u nás doma nikdo nikdy nenosil a při tom je to tak skvělá věc! 

Moc mě zajímá, co udělalo největší radost vám, takže mi to určitě napište do komentářů. Připojte taky, jak jste si užili svátky a co plánujete na silvestra? U mě se nic velkého konat pravděpodobně nebude, pravděpodobně půjdu do práce, v lepším případě budu hlídat psy s kamarádkou. A jak se vám vůbec líbí outfit?

Mějte se krásně a užívejte prázdnin
Daniela
6 2 PicMonkey Collage 1 10

13 komentářů:

  1. Jednoduché, hezké, přesně takhle se oblékám taky. Moc ti to sluší.
    A mezi námi, Audi bych brala taky, zkusím napsat Ježíškovi příští rok, haha :-D.
    Budeš dělat recenzi na paletku? Já bych jí brala všemi deseti - tu recenzi. Pak možná tu paletku! ;-)
    Definitely Different

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi nebudu. Nejsem v kosmetice žádný profík, abych vytvořila plnohodnoutnou recenzi, takže se nechci hnát do něčeho, čemu příliš nerozumím. Nějaké líčení možná nafotím, tam by se moje postřehy určitě objevily, ale recenzi jako takovou asi dělat nebudu. Každopádně, pokud nad paletkou váháš, jdi do ní! Já nikdy nebyla na nějaké extra barevné líčení, ale na každé líčení s touhle paletkou se děsně těším, stíny jsou krásně pigmentované a hlavně skvěle poskládané! Dají se kombinovat ze všech směrů, po sloupcích, po řádkách, každý stín se podle mě hodí k sousedícímu. Jsem z té paletky vážně nadšená :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší! Hezky sladěný outift! Ta kabelka je skvělá ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, že ses stala pravidlnou čtenářkou, jsi 50! :) Moc mě to těší a děkuji za komentář. Kabelka je z Deichmanna, ještě ji tam mají :)

      Vymazat
  3. Tento outfit je super :) Mne nejvetsi radost udelal asi Macbook, protoze muj pocitac se uz doslova rozpadl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten by udělal obrouvskou radost i mě! Doufám, že jednou si ho budu moci taky pořídit :)

      Vymazat
  4. Veľmi pekné fotky a tá košeľa je krásna ! :) pristane ti to.
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  5. krasna kabelka! :)
    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší a ten kabát je naprosto boží! :-)
    Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou, jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka je prostě skvělá!
    Mé svátky byly úžasné, klidné, odpočinkové se spoooustou návštěv :-). Silvestr budu mít taky poklidný - taková ta pohodička doma :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodičku doma mám na silvestra ráda :) Z těch obr oslav s kámošema, kde je třeba se co nejvíc opít, jsem už asi vyrostla :)

      Vymazat
  8. Takovou košili bych brala taky. Jinak jednoduché a skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  9. jednoduchý outfit ale pekný :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa neskočila pozrieť na blog mojej sesternici: partofnicol.blogspot.sk, je ešte len začínajúca blogerka a veľmi by ju potešila tvoja návšteva :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!