Christmas nails II

19:26 Daniela P 9 Comments

Dnes je druhá adventní neděle a s ní i další inspirace vánočního lakování. Minulý týden hrála hlavní roli moje oblíbená kombinace a to bílá a zlatá. Dneska se lakování bude týkat dvou laků Glitter Bomb od Rimmelu, které byly v prodeji minulý rok. Oba laky zanechávají třpytky hezky rovnoměrně, což se nestává u každého třpytkatého laku. Pokud byste měli tenhle problém, použijte houbičku jako já při poslední variantě. Dnes jsem přidala i fotky laků, které jsem konkrétně použila.


Jako první vám představím mojí oblíbenější variantu odstínu Midnight Mistletoe s obyčejným béžovým lakem. Na tomhle samozřejmě není nic složitého, ale ty červené a zelené třpytky na mě působí vánočně a podle mě to s béžovým lakem vypadá moc hezky.



Ve druhé variantě s tímto lakem jsem jako podklad použila přímo zelenou a červenou, což už je trochu odvážnější a výraznější a také to působí ještě víc vánočně. Pokud by vám tahle barevná varianta přišla už moc přeplácaná, můžete použít jen červenou.


Na závěr moje nejoblíbenější kombinace! Aby výsledek nebyl moc přeplácaný, tak  jsem jako podklad použila přirozený světlounký lak (který vůbec není bílý, jak se v lahvičce tváří)  se lehkým shimmerem od Essence. Nejsem si úplně jistá, jestli je podobný odstín ještě v prodeji, protože je ze staré kolekce. Jako první jsem houbičkou na nehet naťupala stříbrný lak, který mám z Primarku a je stejně supr, jako ten zlatý z minulého týdne. Potom jsem na něj naťupala stříbrné třpytky z laku od Avonu a na něj pak právě třpytkatý od Rimmelu. Aby všechno drželo jak má, celý výsledek jsem ještě přetřela topcoatem. 
Pokud je to na vás moc třpytkaté, můžete skončit jen u stříbrné nebo použít úplně jiné barvy :)
Dokud jsem nepřišla na tenhle fígl s houbičkou, třpytivé laky jsem téměř nepoužívala, protože určitě znáte, že vám při lakování nechají sem tam nějakou třpytku. S houbičkou můžete třpytky hezky navrstvit na sebe.

Jaká varianta se vám líbí nejvíc? Já mám zrovna na nehtech tu poslední a nemůžu se na to vynadívat. Však ono mě to přejde, až ty třpytky budu dostávat dolů!
Určitě mi dejte vědět, jak jste si užili včerejší čerty a co vám přinesl mikuláš ;)

Přeju krásnou druhou adventní neděli
Daniela

9 komentářů:

  1. To se ti povedlo! :) Já si dávám jen klasické laky, bez takovýchto top coatů :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já běžně taky, třpytky vytahuju jen na vánoce :) To odlakování pak, to je hrůza :D

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi líbí úplně první kombinace, ta je fakt krásná! :) A ta druhá, ta vypadá taky skvěle, tu bych si nechala až na štědrý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni jsem ji na štědrý den měla a myslím, že si jí dám i letos :)

      Vymazat
  3. Ta první kombinace je na Vánoce fakt super, jednoduchá a moc pěkná!:) Ta druhá také, navíc se dá nosit i normálně, ne jen na Vánoce.
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krasne! Uz pekne vanovne a silvestrovsky naledene:) Nejvice se mi libi ta posledni kombinace:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta poslední je i moje hodně oblíbená :)

      Vymazat
  5. Super článek! Všechny kombinace jsou nádherný. Já mam slabost ale asi pro tu první a poslední. Každej na Vánoce potřebuje trochu třpytek, že? :D :)

    http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!