Christmas nails III

19:44 Daniela P 7 Comments

Tentokrát jsem si pro vás připravila zlaté a stříbrné třpytky v kombinaci s fialovou a modrou. Třpytky normálě nenosím, vánoce jsou jediné období, kdy je užiju, takže je poslední dobou nosím na nehtech pořád!


Tanhle fialový odstín je naprosto boží, ale má jednu chybičku. Potřebuje fialový podklad, jinak se té krásné třpytivé fialové nedočkáte. Jinak je to ale krásná barva a ke zlaté se skvěle hodí. K vrstvení třpytek jsem použila opět houbičku, bez té bych na nehet tolik třpytek asi nedostala.



Modrá se mi na nehtech líbí, ale kupodivu je tohle jediný tmavě modrý lak, který doma mám. Připomíná mi noční oblohu a je to vážně krásná barva. Lak dokonce krásně kryje, ale! Letěl do koše hned po nalakování, protože bych se musela asi tak 2 hodiny nehýbat, aby se s ním něco nestalo! Třpytky jsem na něj stěží nandala, rychle jsem dílo nafotila, ale při sebemenším dotyku o něco se mi v laku dělaly rýhy a to i po půlhodinovém schnutí. Takže od tohohle laku ruce pryč!

Příští týden je poslední série vánočního lakování a já ještě pořád nevím, co vymyslím! Jak se vlastně máte? Už máte všechny dárky nakoupené a zabalené? :) Mně už schází jen sehnat takový ten obyčejný provázek a mám hotovo. Už se na vánoce děsně těším, na pohádky, na zdobení stromečku a na to, co dostanu od přítele, taky se těšíte?

Mějte se krásně
Daniela

7 komentářů:

  1. Miluju modrou, takze ty modry jsou naprosto nadherny!! Ale asi se mi vic libi na nehtech ty fialove, jsou takove elegantnejsi a ten trpytivy prstenicek tomu pekne dodava smrnc a zenskost:)) povedly se! A jde to i jinak nez cerveno-zelene:).

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fialová je fakt krásná a s tou zlatou je to fakt krásné kombo :-). Já si už moc často jiné nehty, než nějaké odstíny červené nedělám, nějak se mi to líbí nejvíc :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červené odstíny jsou krásné :) Taky na ně mám náladu celkem často :)

      Vymazat
  3. Jéé, Dančo, ty to máš vždy tak hezký :)) Co třeba příště nějaký vločky a tak? :) Já se teda vůbec netěším, možná tak na jeden dárek o kterým vím, takže to není překvapení.. Pořád mám stále září :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, ráda bych si udělala vločky, ale moje zručnost mi v tomhle směru zrovna nepřeje :D Třeba se nějaký překvápko chystá :)

      Vymazat
  4. The pictures are great! I love your blog:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takéto nechtové stylingy by som hneď brala. Vyzerá to super! Zajtra musím ešte napiecť a ešte aj zabaliť posledné darčeky. A potom už len čakať. :-) Prajem príjemné sviatky. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!