Christmas nails IV

20:10 Daniela P 9 Comments

Především se vám chci omluvit, že poslední dobou publikuji tak málo článků! Minulý týden jsem měla v plánu outfit, tento týden článek o tom, co miluju na vánocích, ale přítel neměl vůbec čas mě nafotit, měl spoustu práce, takže i za mnou jezdil až třeba v deset v jedenáct večer, a já sama jsem ani nějak neměla čas a náladu něco připravovat. Počítala jsem s tím, že o prázdninách to bude lepší a nafotím třeba i nějaké články dopředu, ale zase mi do toho vlezly nějaké komplikace.

Ale zpátky k dnešní dávce lakování! Dnešní nehty asi nic moc nespojuje a první varianta možná ani na první pohled není vánoční, každopádně mě se tahle kombinace moc líbí. Podobné nehty jsem viděla někde na instagramu a zdály se mi celkem jednoduché na nalakování, ale co já se u toho nevztekala! Izolepou jsem si vždycky sloupla nebo poničila spodní vrstvu a ať jsem se snažila sebevíc, pořád to vypadalo hrozně! Nakonec jsem prsteníček musela udělat malým štětečkem, tak snad se vám to i tak bude líbit :)


Druhá varianta vypadá o to vánočněji! Tohle lakování se mi moc líbí a není na tom ani nic složitého. Nevím proč, ale tyhle nehty mi připomínají nějakého vánočního skřítka.


Která varinta vás více zaujala? Už máte jasno, jakou barvu si pod stromeček nalakujete vy? :) Dejte mi také vědět, jak se vám tahle série inspirací líbila. Snažila jsem se vymýšlet takové kombinace, které všichni zvládneme nalakovat a i přes jednoduchost budou na pohled hezké.
Ráda bych vám řekla, abyste se těšili na příští článek, který bude něco jako get ready with me, ale bojím se, že ho nebudu mít s kým nafotit. Každopádně se mějte krásně, užívejte si vánoce, mějte se rádi a važte si všech dobrých přátel a lidí, které máte kolem sebe! A dávejte jim to najevo, svět bude hned veselejší ;)

Přeju vám krásnou čtvrtou adventní neděli!
Daniela

9 komentářů:

  1. Ty prvni jsou super :) Skoda ze na to jsem moc lina :D

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    FB Page

    OdpovědětVymazat
  2. Tie nechty sú naozaj nádherné, je to úžasná inšpirácia :) ak by som nemala jeden hnusný zlozvyk - deštruovanie nechtov, tak by som jeden tvoj nápad na vianoce určite použila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem naštěstí nikdy nedělala :D Zkus gelové nebo gellak, třeba se tohohle zlozvyku zbavíš :)

      Vymazat
  3. Keďže mám vianočnú náladu, tak tá druhá varianta sa mi páči viac. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  4. Oba varianty sú pekné - tie prvé by som však zvolila skôr na silvestrovskú noc, tie druhé k vianočnému stromčeku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty první by se hodily spíš na silvestra, to máš pravdu :)

      Vymazat
  5. Druhé nechty určite bodujú. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. krásne, tie bodky sú roztomilé :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!