Goodbye December

12:56 Daniela P 5 Comments


Tohle je asi doba, kdy máte nejmenší chuť si číst nějaký recapy měsíců a celého roku, protože už touhle dobou se to v blogosféře shrnovacími a rozlučkovými články jen hemží. Ale já mám zrovna tolik fotek!

Hned začátkem prosince jsme s Jaruškou jeli na koncert Škworů. Já jezdím na koncerty hrozně ráda, děsně mě to baví, z každho si přivezu aspoň placku a ani tenhle koncert mě nezklamal! Hráli sice spoustu nových písniček, ale i tak to bylo super!


Hned další víkend jsme jeli s mamkou a s babičkou do Prahy. Místo zlobivý Jarušnice jel můj ctěný bratr, který mi dělal s radostí společnost celý den. Poprvé jsem ochutnala perníčkový latté a nebylo vůbec špatný! :)

Od října jsme poctivě trénovali na naše vystoupení. V tancování jsem měla rok pauzu, takže návrat na taneční sál jsem si užila. Vymýšlení a secvičování nových tanců mě hrozně baví a vystoupení bylo asi 100x lepší, než jsem si ho představovala. Tančili jsme na písničky od Nohavici a všem se to hrozně líbilo! 



Jedna z mých dobrých kamarádek studuje ve Skotsku a na vánoce přiletěla domů, takže to chtělo nějaké babské posezeníčko.

Na paletky od Peti jsem byla děsně natěšená a koupila jsem si je hned, jak se objevily na eshopu. Jsou boží a používám je hrozně ráda. Z aféry, která kolem nich byla, jsem docela smutná. Petře dalo určitě spoustu práce a hlavně jí to stálo spoustu nervů paletky vytvořit a pak se na ní ze všech stran valí, že stíny jsou stejné jako od Estyle apod. Za mě určitě palec nahoru! Ať jsou stíny jakékoli, jsou skvělé a Petě děsně moc fandím! Jste z paletek nadšení stejně jako já? :)

Do sbírky mi za prosinec přibylo i pár YC vosků. Teď zrovna pálím Clean Cotton, kterou mi koupila nejhodnější kamarádka Adéla. Děsně jsme se těšily na vánoční výprodej, ale nakonec jsem celkem zklamané a nic jsme nekoupily :( Ulovili jste něco?



Nedávno jsem si koupila hyacint a řeknu vám, tomu svíčky YC nesahají ani po paty! Provoněl mi celý pokoj a voní opravdu krásně!
Na vánoce u mě v pokoji nesmí chybět vánoční hvězda. Loni jsem měla maličkou a vydržela mi až do dubna! Letos mám větší (v květináči s Ikei, jak jste jistě poznali), tak jsem zvedavá, jaký to bude držák!


Na závěr štědrovečerní fotka s mým bráchou :)

Dejte mi vědět, jaký byl váš prosinec, co jste zažili, co vás potěšilo... :)

A kdo jste dočetli až sem, tak vám přeju jen to nejkrásnější do nového roku! Dělejte věci, které vás baví, obklopujte se lidmi, které máte rádi a užívejte si každou chvíli, kdy jste šťastní. Usmívejte se na lidi kolem sebe, protože každý den pak bude hned hezčí. Nedělejte si zbytečně vrásky, nenervujte se a užívejte si života :) Mám vás moc ráda!!!

Tak v příštím roce!
Daniela

5 komentářů:

  1. Také ti přeji jen to nejkrásnější do Nového roku, snad bude ještě lepší, než ten předešlý. :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě! Těším se na tvoje nové články, tvůj blog mě zatím moc baví :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné shrnutí :-). Já většinou vždycky koukám zpětně na instagram nebo random články s fotkami a říkám si, že to vlastně bylo hrozně fajn, ať už se stalo i třeba cokoli negativního. Na výprodej yankee jsem se taky koukala, ale taky jsem nic neulovila, o jedné svíčce jsem uvažovala, ale nakonec jsem si říkala, že ty peníze mi za to nestojí, mám doma jednu větší svíčku a druhou vlastně ani nepotřebuji, stačí mi vosky :-). Až mi vyhoří ta co mám, tak si koupím novou :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Nakonec jsem taky uznala, že mi stačí vosky a jsem s nimi i spokojenější. Svíčku mám, ale než se rozhoří až okrajům, kolikrát to trvá i 7 hodin a málokdy mám tolik času, abych si jí mohla zapálit. Vosk hoří hned a čajovku můžu kdykoli sfouknout :)

      Vymazat
  3. Krásny článok :)
    Šťastný Nový rok 2016 aj tebe!♥

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!