Goodbye November

22:40 Daniela P 7 Comments


Dneska to bude asi takové rychlejší, protože když jsem se koncem měsíce podívala do mobilu, jakéže to tam mám fotky z listopadu, zjistila jsem, že jsou dohromady asi 4, když nepočítám nafocené protokoly do školy! Takovéhle souhrny měsíců jsou asi jen pro blogerky, které chodí obden na nějakou akci nebo na kafe s kamarádkami, které chápou, že si všechno potřebujete poctivě zdokumentovat. Já ale bohužel, za prvé nechodím tak často s kamarádkami na kafe a za druhé, moje kamarádky blogy nesledují, takže tuhle blogerskou posedlost fotit všechno, co by se mohlo hodit do článku nechápou.


Moje první svíčka YC! Od teď už se ze mně stane závislák co nevidět! Hrozně jsem se na ní těšila, ale zdá se mi, že po zapálení zas tolik nevoní nebo si na tu vůni člověk hodně rychle zvykne. Do sbírky mi přibylo i pár vosků, nějaké jsem si koupila sama a tyhle dva mi koupila nejlepší kámoška. Tyhle skutky jí činí právem být nejlepší!


Jako každý měsíc jsem se párkrát ocitla v oblíbeném Lidlu. Po každé je v plánu to rychle prolítnout a jít, ale tenhle plán dost často ztroskotá, když máme plný ruce různých ňamek a věciček, který se prostě hodí a jsou v tu chvíli naprostý must have a vracíme se pro košík, protože víc už toho prostě nepoberem. Tyhle makronky zas takovým zázrakem ale nebyly. Máte v Lidlu něco oblíbeného, bez čeho neodcházíte? :)


První letošní punč s borůvkama! <3


Na konec to chce samozřejmě nějaký ňamky. Vlevo naše nejoblíbenější pizza Novita, která sice nevypadá jako ta nejdelikátnější pizza na světě, ale s kámoškou už na ní ulítáváme nějaký ten pátek.
Vpravu hovězí žebírko na víně s bramborovým pyré. Nevíte náhodou někdo, jaký je rozdíl mezi pyré a kaší?

A to je vše, moje milé. Tenhle měsíc budu fotit jak o život, abych vám to vynahradila. Dejte mi vědět, jaký byl váš listopad a třeba jaká je vaše nejoblíbenější pizza! Já se jdu vrátit zdátky k ekotoxikologii. Tenhle a příští týden bude naprosto brutální, tak doufám, že mě škola nepřeválcuje úplně a uvidíme se u dalšího článku ;)

Daniela

7 komentářů:

  1. Tak to je zvláštní, že tak nevoní, protože mně ten vosk teda voní hodně i po x tém zapálení, to se teda orpavdu divím :O. Makronky jsem měla taky v plánu, pak jsem přišla na prodejnu a oznámili mi, že jim nedorazili, což mě dost naštvalo, protože u nás se na rozdíl od ČB nedají sehnat v žádné cukrárně ani nikde jinde.. Ale když jsem o moc nepřišla, tak nevadí.. :D A neboj, můžu tě uklidnit, u mě zase nechápe přítel to moje neustálé focení, holky to chápou na rozdíl od něj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vosk mi taky voní hodně, ale té svíčce se nějak nechce. Na druhou stranu mám zase docela velký pokoj, tak třeba ho nedokáže tolik provonět, ale i když sedím u stolu, kde mám svíčku, tak jí nějak výrazně necítím. K nám do Budějc taky spoustu věcí nedorazí, to mě taky kolikrát naštve. Makronky se tu někde sehnat dají, vím asi o dvou cukrárnách a z obou chutnají mnohem lépe, než tyhle z Lidlu :D

      Vymazat
  2. Sviečky od YC by som veľmi rada chcela vyskúšať. Vosky mám a som s nimi spokojná ;) Super článok <3
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej :) Můžeš někomu dát tip na dárek k vánocům ;)

      Vymazat
  3. YC jsou nejlepší :). A jsem ráda, že nejsem sama, kdo nemá zdokumentován každý "bobeček" :))

    OdpovědětVymazat
  4. punč z borůvkama, coo? tak to musí být dobrůtka! kaše a pyré je to samý bych řekla, jen pyré zní víc vznešeně :D a s těma fotkama to máme stejně, teda u mě je 50% fotek selfie a ostatní jsou kraviny, který na blogu použít nelze :D

    OdpovědětVymazat
  5. Yankee candle mám asi tři a přijde mi že fakt nejlépe voní ze všech cvíček :) myslím že mám i stejnou vůni jako Ty - tu soft blanket :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!