Grey

15:21 Daniela P 10 Comments

3 Po delší době jsem si pro vás připravila opět outfit. Poslední dobou si docela často pujčuju nějaké oblečení od mamky, většinou svetříky, kterých já moc nemám a mamka asi tak tunu, a nebo právě tyhle šaty, které si nedávno koupila v Tchibu. V zimě nosím docela často černé silonky a kolikrát mi je větší teplo v silnějších silokách než v riflích. Na druhou stranu k béžovým silonkám mám čím dál větší averzi, takže ty už jsem neměla ani nepamatuju a nosím je v podstatě jen na plesy nebo do divadla, kam mi právě nepřijde vhodné chodit s holýma nohama. Co si o tom myslíte vy?
U mě už pomalu opadá sezóna tmavých rtěnek a na zimu ráda vytahuji studené odstíny, jako je právě tahle světlounce fialová, která podle mě k blonďatým vlasům krásně ladí. 

Jdete zítra někam na čerty? A dostáváte ještě mikulášskou nadílku? Já dostávám každý rok něco malého na zub od babičky a od mamky a tradičně samozřejmě kalendář. I když ta čokoláda v něm stojí kolikrát za prd, tak mít kalendář a každý den občas trochu s donucením zdlábnout jednu čokoládku, je u nás každoroční must have!
My jdeme dneska s kamarádama na bowling, na kterém jsem nebyla už takové dva tři roky určitě a zítra jedem s přítelem na koncert Škworů, takže tenhle víkend vypadá (až na tu fůru učení, seminárku a dvě prezentace) celkem slibně :)

P.S. Ano, nějakým nedopatřením mám špinavé silonky. Tipuju, že za to může přítelovo zprasený auto!

Mějte krásný víkend
Daniela
   2 1 5 4 8

10 komentářů:

  1. Krásné fotky, pěkný outfit. Já se letos na čerty nechystám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásny náhrdelník a aj tá farba je pekná. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě do divadla s holýma nohama určitě ne, bohužel to dnes spousta lidí nedodržuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to, moc se mi líbí ty tvoje botičky, takové už delší dobu sháním :) na čerty se letos bohužel nechystám:(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera :-) Líbí se mi spojení šedé, černé a doplněné fialovou.. :-) Hm.. asi u tebe chytnu inspiraci na líčení :-) Díky :-)

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc těším! Ty vytvoříš určitě něco skvělého ;)

      Vymazat
  6. Ježiš ty šaty jsou krásné !! podobné jsem si pořídila taky, na podzim...myslím že tyhle tóny šedé se moc dobře kombinují. A ten náhrdelník, to je třešinka na dortu :) nádhera !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem ho měla teprv asi podruhé, měla bych ho nosit častějc :)

      Vymazat
  7. Krásný outfit! A nádherný náhrdelník! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že sis užila bowling a zvládla všechny povinnosti do školy :). Já jsem teď po delší době na notebooku, abych si za odměnu projela všechny blogy :) :(. Absolutně nevím, kde mi hlava stojí a už chci mít prosinec a leden za sebou :/, mám před talentovými zkouškami a ze všech stran se na mě jen sype, že už není čas... :( achjo. Ale tobě to moc sluší, šatičky krásné, takové bych si taky půjčovala O:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!