GRWM | Štědrý den

23:23 Daniela P 11 Comments


V minulém článku jsem se obávala, že tenhle post asi nezvládnu připravit, ale nakonec jsem se do toho vrhla a snad se vám bude líbit. Opět musím upozornit, že se nepovažuji za žádného makeup guru, dlouho mi trvalo, než jsem s nějakými stíny měla odvahu vyjít ven, ale pociťuji na sobě, že se zlepšuji! Takže, holky, nezoufejte, chce to čas :) Těmito beauty články vám nechci ani tak radit, jak se nalíčit, jako spíš vám ukázat, jaké produkty používám a třeba vám nějaké doporučit.
Mít šikovného fotografa je opravdu základ. Já se tentokrát musela vyfotit sama, jen s výsledným lookem mi pomohl můj milý bratříček. Řekněte samy, jak se vám výsledek líbí ;)

Bázi pod makeup moc často nepoužívám, protože s výdrží makeupu nemám problém. Sáhnu po ní většinou když je nějaká lepší událost, třeba na ples nebo do divadla, ale když je ten štědrý den, tak jsem ji použila.
Makeup jsem použila stejný jako v minulém beauty postu. Je to stará verze Match Perfection od Rimmelu a jsem s ním spokojená. Je lehký, nemá sice extrémní krytí, ale to mi nevadí, já preferuji hlavně přirozenost.
Jako korektor na žilky pod očima používám Liquid Camouflage concealer od Catrice, který je super super super a můžu ho jedině doporučit!
Na stíny jsem tentokrát použila tři paletky. Bázi jsem použila z paletky od NYC Individual Eyes, se kterou jsem moc spokojená, protože dokáže vyzmizíkovat žilky na víčkách a stíny na ní hezky drží. Oko jsem vykonturovala matným stínem z této paletky a dál jsem použila paletku od W7 In the city, kterou používám snad při každém líčení. Nejsvětlejší stín jsem dala pod obočí, druhý nejsvětlejší do vnitřního koutku a na střed víčka jsem použila třetí stín zleva. Dál jsem použila paletku od Makeup Revolucion Iconic 3, ze které jsem použila nejtmavší stín a udělala jsem s ním takové kouřové líčení. Koutek jsem pak projasnila narůžovělým stínem (druhý zleva).

Protože chci červené rty, udělala jsem si linky fixem od Dermacolu. Mám už druhý a tyhle linky vám můžu taktéž doporučit.
Moje nejnejnejoblíbenější řasenka je tahle od Maybelline (a mám už taky takové druhé třetí balení). Nedávno jsem jí viděla ve videu Getthelouk, která o ní říkala, že její kamarádce udělala nádherné řasy, tak si pro ní šla a s jejími to neudělalo nic. Já mám řasy dlouhé (po nařasení si s nimi v klidu pročesávám obočí :D), takže vám úplně asi poradit nemůžu.


Ke stromečku si letos vezmu tyhle černobílé šaty z F&F, které mi podle mě celkem sluší. Tenhle střih mám moc ráda, protože mi nezvýrazňuje široké boky a cítím se v něm pohodlně. V lodičkách kolem stromečku skákat samozřejmě nebudu, ale k šatům se podle mě skvěle hodí. 
Jaký outfit volíte ke stromečku vy? Nebo na to moc nehrajete? :)

Moji mílí, ráda bych vám popřála krásné vánoce. Užijte si svátky s těmi, které máte rádi, nebuďte zbytečně naštvaní, nikam se nehoňte a buďte v klidu. A hlavně buďte na sebe hodní! Protože jak já říkám, nedělejte druhým něco, co byste něchtěli, aby dělali oni vám :)
Já už se na vánoce moc těším, na kapra se salátem, na zdobení stromečku, na radost z dárků a na pohádky! 
Letos bych si asi nejvíc přála, aby se moje drahá tchýňka umoudřila a mohli jsme spolu vycházet. Pokud s někým nevycházíte, jeho přítomnost vám je protivná, pak je nejlepší se s takovým člověkem nevídat, zbavíte se všech starostí ohledně něj a budete se  mít hned líp. Pokud je ale někdo takový v rodině, pak nejhorší cesta je právě takového člověka úplně ignorovat. Stojí za to si o tom upřímně promluvit a snažit se k sobě najít nějakou cestu a třeba i uznat, v čem jsme udělali chybu. 

Přeju vám všem krásné svátky
Daniela

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Určitě by šlo s tím pohrát víc, ale sebe prostě nějak hezky učesat nedokážu! :D

      Vymazat
  2. Tie oči sú super !!! :) Mám rada takéto líčenie :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to jednoduché, takové moje každodenní :)

      Vymazat
  3. Moc hezké líčení a ještě krásnější šaty!:) Také ti přeji krásné svátky!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi peknýá článok, a tie očné tiene!:) Pristane ti to!!:)
    VESELÉ VIANOCE

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí odstíny té paletky od W7. Krásné líčení:)
    Co jsem dostala k Vánocům?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, používám je téměř denně. Jsou to ty samé odstíny co v UD Basics 2 :) Jednou si ji plánuju koupit, tyhle odstíny jsou pro mě opravdu základ :)

      Vymazat
  6. krasne jemny makeup:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway, budu rada kdyz se pripojis zde: Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  7. Účes sa mi strašne páči mohla by si urobiť návod ako sa robí :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!