Co miluju a nesnáším na zimě!

16:54 Daniela P 13 Comments

- Nesnáším, když mi mrznou uši a prsty na nohou! A ještě víc nesnáším, když k tomu všemu musím čekat na zastávce na autobus, který má třeba hodinové zpoždění.

- Miluju, když jdu jako první zasněženou ulicí.  - To se ozývá moje romantická duše.

- Nesnáším, když jsou ve sněhu pod stromem "dírky" od spadaných kapek. Příšerně mě to vytáčí a musím to rozkopat. Prostě si nemůžu pomoct.

- Začíná plesová sezóna! Jediné, co mě trápí před každým plesem je - co si, sakra, vezmu na sebe?? Z těch 20 šatů, který mám, totiž žádný nevyhovují mým požadavkům. Polovina je moc krátká (a že mi kdysi přišly tak straaaaašně dlouhý!), v těhle mám zadek jak vrata od maštale, v těhle zas obrovský prsiska a na tyhle jsem moc stará. Vybrat šaty je zkrátka problém. 

- Nesnáším ty brutální mrazy, kdy se musíte nabalit jak pumpa a i tak pořád mrzenete.

- Od začátku podzima do konce zimy pořád pálím svíčky a vosky. Tedy až od té doby, co jsem si pořídila Yankee Candle vosky a stal ze mě takový malý závisláček. 

- Nejhorší na zimě je, když ráno v šest hodin při -15°C musíte vstávát do školy a jít na autobus.

- K zimě patří samozřejmě Vánoce a ani ty nechybí na seznamu těch milovaných věcí. Jindy mi kapr se salátem prostě nešmakuje tolik jako na Štědrý den! No a když vidíte, že někoho váš dárek vážně potěšil, to je k nezaplacení.

- Nemám ráda Silvestra. Pravděpodobně proto, že se musí jít pít, i když se vám zrovna nechce. A když chcete strávit silvestra u televize s talířem jednohubek po boku? Pro ostatní jste prostě divný.

- Hrozně ráda chodím na vánoční trhy! Nesmí chybět nealko punč a trdelník! (který jsem letos neměla ani jednou :'()

Jak to máte vy? Co vás na zimě baví a co naopak štve? Budu ráda, když mi to dáte vědět do komentářů :)
Mějte se krásně
Daniela

13 komentářů:

  1. Ja jsem taky letos propadla svickam :) Nesnasim, kdyz je na chodniku led a ja s kazdym krokem musim balancovat, abych nehodila tlamu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím skoro se vším :) akorát šaty na ples mám jen jedny :(( asi to budu muset napravit :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu se tedy zrovna u tebe vážně divím! :)

      Vymazat
  3. Taky nejsem velká milovnice Silvestra :D Už dva roky za sebou jsem byla s přítelem doma u televize s jednohubkami :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok ! Takisto milujem, keď idem zasneženou ulicou a je ticho a pokoj. No to, že vstávam ráno za tmy do školy a vonku je neskutočná zima je asi to najhoršie zo všetkého :D

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, YC, Vánoce, zasněžené ulice a plesy, to je na zimě úžasné :)) Mě zase tolik věcí na zimě ani neštve, jen jsem tedy naštvaná, když zrovna někde mrznu na zastávce a nejede autobus :D. A pak opilí lidé na Silvestra, ale jinak mám Silvestra moc ráda, každý rok chodíme do restaurace na oběd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkný zvyk :) Hlavně ti opilí mi hrozně vadí. Když jsem byla mladší, tak jsem se asi stihla opít dřív, než mi začal někdo vadit, ale teď už nepiju a nějak ty opilecký vtipy važně nedokážu pochopit :D

      Vymazat
  6. Opravu velmi mě pobavilo, to s těmi dirkami ve sněhu pod stromy! Mně se to líbí.
    Co nemám ale opravdu rád je, když v zimě není zima. Libilo by se mi aspoň jeden měsíc v roce, alespoň v lednu, aby mrzlo a sněžilo. Stačí pár stupňů pod nulou a pár cm sněhu, k tomu, abych byl spokojený a mohl se začít těšit na jaro. Těch několik dní co teď mrzlo, je opravdu pro mě i pro naší přírodu, velice málo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Alespoň měsíc, aby sněžilo. Nebo alespoň na ty vánoce. Přijde mi to takové smutné, že poslední roky to na Štědrý den vypadá spíš jak na jaře.

      Vymazat
  7. Také miluji svíčky a nebo když je tma a já se procházím venku a vidím jak sněží. A to vstávání je vážně hrozné:-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já nesnáším, když sníh roztaje a všude je ta břečka. Navíc to na dlažebních kostkách strašně klouže a já mám strach, že se někde zabiju! Svíčky také miluju! Včera jsem si zrovna koupila v Ikee jablko, pomeranč, jahodu a vanilku :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!