First Snow

14:54 Daniela P 9 Comments

10 Než začnu cokoli psát, tak vám musím poděkovat, protože na blogu je právě 900 komentářů! Juhůů! Já vím, spousta jich je i ode mně, ale i tak z toho mám obrovskou radost (a radost bychom měli mít i z maličkostí, no ne?) :) 
Neméně velkou radost mám i z toho, že konečně napadnul sníh! Hned, jak jsem přijela ze školy, vytáhla jsem přítele, aby mě vyfotil, protože sněhový fotky na mým blogu prostě nesmí chybět a doufám, že se nám povedou ještě nějaký typicky zimní vyfotit. 
V minulém outfitpostu mi některá z vás chválila tenhle kabát. Možná vypadá hezky, možná hezký opravdu je, ale je v něm brutální kosa, ať dělám, co dělám, pořád mám odhalenej krk, protože zkrátka nedrží tak, jak ho zavážu a co mě štve nejvíc, tak žmolkuje! A jak! Takže ten se příští zimy nedožije. Co se týče outfitu, ještě dodám pár slov ke tašce, kterou mi ušila moje milá maminka a Marilyn Monroe (pokud je to poznat) jsem si na ní nakreslila sama. Jak se vám líbí? :)

Všem, komu začíná zkouškové, bych chtěla popřát pevné nervy a hodně štěstí! Já už mám nějaké zkoušky za sebou a polovinu potřebných kreditů v kapse, ale ještě je pořád na čem pracovat (třeba na takové ekologii by bylo třeba pořádně máknout).

Mějte se všichni krásně a radujte se z maličkostí
Daniela
9 3 2 6 5

9 komentářů:

  1. Obyčejné, ale pěkné :) přidala bych nějakou barevnější šálu :))

    Style Solution blog

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Vypadá skvěle, ale jak píšu, žádný hit to není :D

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší:-) A mimochodem gratuluji k takovému počtu komentářů! Každý den se musí najít něco, z čeho bychom měli mít radost:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi ti to pristane :) krásny outfit :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Jupí, konečně někdo kdo má dost velký fotky! :D

    nemůžu nezmínit, že tvoje vlasy.... bych chtela!

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda velký fotky :D Jsem ráda, že jsem ti v tomhle udělala radost :) A ohledně vlasů, věř, že bys je nechtěla :D Docela s nimi bojuju, jsou sušší a poškozené, navíc už chytají barvu do žluta :/

      Vymazat
  6. Jednoduché a přesto hezké! Ta taška je super, povedla se :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!