Freezing

17:29 Daniela P 9 Comments

2 Venku je sice pěkná kosa, co pěkná, brutální kosa, ale stejně je tam tak krásně! Nebo alespoň já mám z toho sluníčkovýho počasí, mrazem obalených větviček a padajících vloček děsnou radost :) (i když chodit do školy a vstávat ráno v šest, tak je nějaký mráz to poslední, co mi vykouzlí úsměv a tváři :D)
V dnešním outfitu bych vám chtěla ukázat kabelku, kterou jsem dostala od taťky k vánocům. Zalíbila se mi na první pohled a pořád jsem z ní hrozně nadšená. Jediné, co je na ní trochu na škodu a současně i to, co se mi na ní tak hrozně líbí, je její materiál, který se mi hodí prostě jen na zimu. Takže chuděra bude celý rok ležet na poličce a nosit jí budu asi jen v zimě. (jsem trochu zdegenerovaná ekologíí a tuhle větu jsem vymýšlela dobrých 5 minut, pořád mi na mysl leze letní spánek, ale kdybych napsala, že bude estivovat, asi bych tu byla za totálního mimoně)
No nic, musím jít pokračovat v chemii. Určitě mi dejte vědět, jak se vám tohle mrazivý počasí líbí a co říkáte na outfit. Mně se hrozně moc líbí poslední fotka - kdo by to byl řek, že z přítele udělám fotografa!
Užijte si víkend
Daniela
6 PicMonkey Collage 5 3 7

9 komentářů:

  1. Právě takovou zimu zbožňuji. Klidně až do konce února. Pak už chci jaro. Chce to ale ještě čepici a rukavice! Přítelkyni to stále říkám a stále nic, pořád musím doma zahřívat...pracně...jestli on v tom nebude záměr.
    Fotografa uděláte z každého! To jde přeci samo. ''Foť nebo si řeknu jinému!'' A už to jede ;-) Podle mě, daleko snaží, než si založit facebook! To jsem musel pro drahou udělat já! Tomu teprv říkám oběť!
    No nic...ta kabelka je hezká, jsem chtěl napsat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel mě opozornil, že když vám odepisuju, tak vám tykám a vy mně vykáte! Při tom většinou každému spíš vykám, ale tentokrát jsem si toho vůbec nevšimla. Rukavice jsem docela postradála, to je pravda, s čepicí to je horší, ale určitě znáte z domova, že když čepice nesluší, je lepší to vydržet bez ní :D On fotí rád, to je pravda, hlavně ho vždycky těší, když tu někdo napíše, že se mu fotky povedly :) No vidíte, já přítele zase pracně přemlouvala, ať si ten facebook nezakládá :D A založil, kaňour jeden.

      Vymazat
    2. Jojo, focení není zase tak snadné, jak vypadá. Já lidem, dámě obzvlášť, obvykle vykám. Otázka sluší nesluší je nekonečně diskutabilní věc :-)

      Vymazat
  2. Tuhle kabelku už jsem poslední dobou viděla několikrát, jen nějak pořád nemůžu přijít na to, odkud je :D. Ale já bych to měla asi taky stejně, dokážu si ji představit především na zimu :) No a páni, opravdu chválím přítele, je to skvělý fotograf :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z Deichmanna, měli víc barev :) Viď, sice jak je látková, tak by se mohla snadno promočit, ale stejně přijde taková zimní :)

      Vymazat
  3. Miluji tvůj kabát!!!!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí ta předposlední fotka, je velice přirozená a uvolněná. Já jsem pro nafocení kabelky z blízka, více detailů, protože by si to určitě zasloužila :) Jinak Ti to moc sluší, Danielo :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!