GRWM | Ples

16:26 Daniela P 15 Comments


Protože už začala plesová sezóna, tak jsem si pro vás připravila takové malé GRWM. Tentokrát jsem líčení nefotila krok po kroku, protože makeup si stejně nanášíte každá podle toho, jak jste zvyklá. Líčení dnes bude o výrazných kouřových očích.

Tentokrát jsem začala líčením očí. Dělám to vždycky, když chci něco třpytivého a výrazného, tak aby se mi nestalo, že mi třpytky opadají a zkazí mi tak nanesený makeup. Na oči jsem použila hlavně paletku od Essence All about greys, kde jsem jsem použila oba tmavé stíny, které jsem nanesla do ohybu. Snažila jsem se vyhnout středu víčka, kam přišly třpytivé šedo stříbrné stíny. Na pomoc jsem si vzala i Vice 4 a odstín Low, který se naprosto nádherně třpytí, pak i Deadbeat a do vnitřního koutku odstín Grip na projasnění. 
Vice 4 je naprosto úžasná, byla to láska na první pohled a jako největší plus na ní vidím to, že člověka donutí ke kreativitě. Navíc samotné poskládání stínů vám přímo nabízí kombinace, což se mi na ní také děsně líbí.


Linky jsem použila zebraté ve fixe od Dermacolu a řasenku Sexy Pulp od Yves Rocher. Protože oči jsou dost výrazné, můžete nalepit umělé řasy. Já, protože jsem se líčila jen kvůli článku, jsem řasy nelepila a i tak je mám docela dlouhé, takže je moc nepotřebuji.

Šaty, které mám na sobě jsou z H&M. Dřív bych z jejich délky byla naprosto unešená, ale dneska už je to pro mě spíš na škodu a snesla bych delší. Hrozně moc se mi ale líbí šaty s dlouhým rukávem, tak proto jsem jim nedokázala odolat. 
Vlasy jsem nechala rozpuštěné, protože podle přítele mi to tak nejvíc sluší (a taky děsně chvátal, tak jsem se radši o žádný účes nepokoušela). 
Posuďte samy, jak se vám výsledek líbí a dejte mi vědět do komentáře, v jakých šatech letos vyrazíte vy, na jakém plese jste už byli, popřípadě na jaký se chystáte :)


Mějte se krásně
Daniela

15 komentářů:

  1. Tak ty jsou dokonalé :) navíc ti sedí střihem a barvou :) když kratší šaty , tak přesne takové !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo by to do nich asi nějaké to kilíčko ještě shodit, ale ta barva mě taky okouzlila :)

      Vymazat
  2. nádherný kouřovky, ale fakt, tyhle se povedly :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě vážně moc těší, že se líbí :) V líčení si pořád nejsem sama sebou moc jistá, takže za pochvalu vážně děkuju :)

      Vymazat
  3. Skvělý článek :) ty šaty i líčení ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Délka šatů na ples asi vhodná není. Nicméně tak dokonalé nohy se prostě zahalovat nesmí! Je také trošku té rebelie. Takže když už krátké, tak přesně takhle.
    Posledně jste mi slíbila, že budete častěji volit vysoké podpatky. Nečekal jsem, že své slovo dodržíte tak brzy ;-)
    A líčení? Perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krátké jsou, to beze sporu a možná už si do takové dýlky přijdu trochu stará :D Na druhou stranu, lepší čas na ně než teď, už stejně nebude! Ale děkuju ti za komentář a za kompliment, Aleši, jako vždycky jsi mě potěšil :) A pochvala líčení mě těší snad ještě víc :)

      Vymazat
  5. Jé, no teda Dančo, ty jsi teda kočka! Navíc ty šaty ti moc sluší i ty vlasy! :) Ti chlapi jsou fakt hrozný, úplně mi s tím lezou na nervy, jak pořád chvátají - přeci, ty nejlepší věci (respektive ozdoby plesu) nikdy nechodí včas, aby je hned všichni okoukali, ale později, přesně v pravou chvíli :D :). A nejvíc mě vždy dokáže vytočit, když ti nejsou schopni říci v kolik se vychází/odjíždí a pak z ničeho nic zavelí za 5 minut odcházíme a já se mám asi tak zbláznit a vše stihnout... No prostě hrůůůza!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je znáš, Domi, nikdy se nepoučí :D Každopádně vždycky je vina na naší straně, protože to kvůli našemu šlechtění se zase nestíhá :D

      Vymazat
  6. krásna! Tie šaty sú jednoducho perfektné! :) Vice paletka vyzerá tiež dokonalo, ale ja asi nemám odvahu na také tiene, ale máš pravdu, možno by prinútila ku kreativite :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsem si myslela taky, ale dá se použít i na běžné líčení :) Ty barevné stíny používám jen třeba jako linku na oživení :)

      Vymazat
  7. Viac ako to líčenie ma zaujali šaty. Pasujú ti a skvele ti formujú postavu. :) www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Kouřové líčení je krásné a šaty ti k tomu moc pěkně ladí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne dymové líčenie, bravúrne si ho zvládla, ja si dymové neviem spraviť a mám pocit, že sa mi nehodí, krásne šaty aj lodičky...ja tento rok neplesujem :( tak hádam o rok. Pekný večer

    http://simplehappymum.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle lodičky mám ze všech svých lodiček úplně nejradši, maj naprosto dokonalý tvar a pokaždé, když je vidím (a to je často, protože je mám u postele), tak se do nich znova zamiluju :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!