Můj maturitní ples

21:19 Daniela P 7 Comments

Svůj maturitní ples jsem sice měla přesně před dvěma roky, ale vzpomínám na to děsně ráda. Přesto, že jsme se třídou nebyli nějaká extra parta, na plánování maturáku byli skvělí a všichni se nějakým dílem zapojili. Nakonec to byl nejhezčí maturák, na kterém jsem kdy byla. A není to proto, že byl můj. Všechno bylo promyšlené do detailu a všechno spolu mělo souvislost. Nebylo možný mít na šerpě jiné písmo než na skleničce apod., určitě chápete, co tím myslím :)


Vím, že v každém kraji probíhají maturitní plesy jinak a u nás v jižnách čechách je to tak, že ples má (většinou) každá třída samostatně. Každá třída si vymyslí téma svého plesu a do tohoto tématu se ladí celý večer. Každý to samozřejmě může mít, jak chce, ale my měli do tématu jak video, tak předtančení, které jsme si (narozdíl od jiných škol) zatančili sami a tak trochu i zábavu, kterou nám obstarali taneční skupiny. A samozřejmě veškerou výzdobu. Co je oproti například Praze rozdíl, je cena vstupenky. Stojí okolo 130 korun, takže vám zbyde spousta peněz na nějaké ty drinčíky.

Naše téma bylo Velký Gatsby a nemohli jsme si vybrat lépe. Maturitní video najdete pod článkem. Asi to pro vás nebude nic zajímavého, když nikoho z mých spolužáků neznáte, ale třeba se zabavíte hledáním mě.
Najdete tu samozřejmě i moje šaty, u kterých počítám, že nesklidím veliký ohlas, ale jsem z nich dodnes nadšená, jednak proto, že mi je (s láskou - jak jinak) šila mamka a taky protože jsou celý podle mě. Sice jsou mi menší a jsou opravdu hodně krátký, ale kdykoli je vybalím z krabice, tak z nich mám radost. Krátké šaty jsem chtěla snad vždycky, v dlouhých se cítím blbě, takže krátké byly jasnou volbou. Zlato černé jsem zvolila, protože barevné se mi na takové události nelíbí. U nás ve třídě bylo jen pár slečen, které měly ty obří nadýchané princeznovské šaty (tahle móda už je pomalu ale jistě - díkybohu - za námi) a zbytek měl opravdu nádherné splývavé šaty v krásných barvách.












Co se týče večera, nemám co vytknout a není nic, co bych změnila. Skvěle jsem si to se svými kamarády užila a jsem děsně ráda, že přišli, aby si ten večer užili se mnou. Takže holky, pokud vás to čeká, ničeho se nebojte! Hlavně žádnou trému, opravdu není z čeho ji mít. Užívejte si ples plnými doušky a nenechte si zkazit náladu, pokud vás někdo naštve, jsou tu jiní, kteří vám pomůžou si ples užít na 100%! Uteče to totiž zatraceně rychle!


Už jste měli svůj maturitní ples? Jaké na něj máte vzpomínky? :) A jak se vám líbí moje (možná trochu kontroverzní) šaty? Určitě mi dejte vědět, jaké šaty jste měli vy nebo jaké byste chtěli!

Mějte se krásně
Daniela

7 komentářů:

  1. Ja som mala také "cukríkové -mentolové" šaty v predu boli nad kolená a smerom dozadu sa rozširovali a doteraz nechápem prečo som si ich kúpila lebo v zivote by som uz niečo také na seba nedala :D Hmm ja som tam išla v podstate len kvôli rodičom, neboli sme v triede dobrý kolektív takze ani som sa veľmi nezavabavila a odišla som hneď pred polnocou. Ale spomienky nie sú na to nejaké zlé, len vtedy to bolo také komplikované a keby nemusím tak nejdem.
    Pekné videjko :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám spoustu holek, který by do šatů, které měly už nešly :D Ale před tím se ti asi líbily, tak to ber tak :) Já už bych teďka možná zkousla i dlouhé, přeci jen není tolik událostí, kam si je vzít :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, skvělý fotky:-) Já budu mít maturák příští rok a zatím vyhrává téma Vojáci což mně osobně se líbí. U moc lidí jsem to zatím neviděla. No jsem zvědavá jak to dopadne :D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové téma už jsem, myslím, na nějakém maturáku viděla. Ale budu držet palce, ať se vše vydaří, jak má :)

      Vymazat
  3. Tvoje šaty se mi líbí. Hodně lidí zastává názor, že krátké na ples nepatří.Já ty princeznovské naopak nesnáším, proto jsem měla taky krátké šaty. Ty jsi je měla krásné! :) O mém maturáku najdeš něco zde :) http://sayesss.blogspot.cz/2016/01/maturitni-ples-2016.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě šlo o to, abych se v nich cítila dobře. Na svém maturitním plese podle mě můžeš být, v čem chceš :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!