Parka

21:44 Daniela P 2 Comments

7 V téhle parce to tak sice nevypadá (miluju zimní bundy! :/), ale s přítelem se od 1. ledna pokoušíme o 30 denní výzvu. A zatím úspěšně! Navrhl to on a protože nejsem žádná bábovka, tak jsem do toho s nadšením šla taky. Nejdřív jsme začli jen "plank challenge", ale to se mi zdálo málo, tak jsem si do programu zařadila ještě jednu challenge a to na celé tělo. Doufám, že budou nějaké výsledky a budu vám o nich na konci moct napsat! Nikdy jsem tyhle challenge nevydržela do konce, ale ve dvou se to lépe táhne, takže tentokrát to vypadá dost nadějně.
Abych vás neunudila černým kabátem, tak tentokrát jsem ho vyměnila za parku, kterou nosím, jen když už je fakt brutální kosa. To abych dosáhla co nejnižšího času, kdy chodím po světě vypadajíc jako s 20 kily navrch.
Protože ekologie už na mě čeká v posteli, nebudu to dneska protahovat a jdu zpátky za ní. Vy mi dejte vědět, jaký předmět trápí teď při zkouškovém vás a držím vám palce! A určitě mi napište, jestli jste někdy podobné výzvy vyzkoušeli taky a jak to dopadlo :)

P.S. Na neděli mám pro vás připravené GRWM na ples, tak se těšte! :)
Mějte se nejlíp
Daniela
1 4 8 11 10

2 komentáře:

  1. A podle počasí, který venku panuje, si ještě bundy užiješ :D Ve výzvě fandím!

    Good vibes by ADEL

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto bundy môžem vždy a s tou košeľou je to určite paráda. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!