Recap 2015

14:11 Daniela P 13 Comments

Duben
25.dubna přišla ta chvíle, kdy jsme se s kamarádkou hecly, že si ten blog už konečně založíme! Můj první článek Welcome! je dodnes jedním z nejsledovanějších i s největším počtem komentářů.

Květen
Vůbec jsem nečekala, že svý první čtenáře budu mít takhle brzo. K výročí prvního měsíce blogu jsem měla 23 pravidelných čtenářů a 2000 zobrazení. Přišel mi také první e-mail s nabídkou o spolupráci, což jsem nečekala už vůbec a absolutně jsem netušila, jak s takovou nabídkou naložit. Článek s největším počtem shlédnutí o lacích Essence je právě z května.


Červen
V tomto měsíci jste mi dodávali spoustu podpory ohledně učení, za kterou jsem vám byla neskutečně vděčná. První rok na vysoké škole jsem úspěšně zvládla. 

Červenec
Červenec byl pro mě nejlepším červencem, který jsem kdy zažila. S přítelem jsem byla na vodě, v Paříži a v Disneylandu, s rodiči v Rakousku a celý měsíc jsem si dost užila.

Srpen
S přítelem jsme řešili nějaké a spoustu jste se toho mohli dočíst i tady na blogu. Za srpen se toho u mě příliš neodehrálo, byla jsem většinu času v práci, takže jsem se ani nikam nepodívala.

Září
Září bylo na počet článků nejslabší, zkrátka na to nějak nebyl čas. Začátkem září mi přišla pozvánka na módní přehlídku, která mi udělala obrovskou radost, ale bohužel jsem se nemohla zúčastnit. Počet mých čtenářů vzrostl na 40.

Říjen
Půl roku blogování za mnou a pořád mě to neskutečně baví. Vlastně mě to možná baví čím dál tím víc. Počet shlédnutí přesáhl 10000 a počet čtenářů se blíží k číslu 50. Dělá mi to ohromnou radost. Největší počet komentářů má outfit Burgundy Obsession.
Co se týče outfitů, tak jak si můžete všimnout, mojí oblíbenou barvou byla bezesporu burgundy.






Listopad
V listopadu jsem strávila docela dost hodin na tanečním sálu, kam jsem se po roce opět vrátila. Přípravy na koncert totiž vrcholí! Novinkou na blogu byl první beauty článek, který měl k mému překvapení docela úspěch, takže kategorie Beauty tímto článkem neskončila.


Prosinec
S mamkou a s babičkou jsem navštívila Prahu, s rodiči jsem si užila krásné vánoce a záhájila jsem přípravy na blížící se zkouškové. V počtu komentářů a zobrazení byl prosinec nejslabší.

To bych nebyla já, abych si taky nenechala vygenerovat 9 nejlajkovanějších fotek na instagramu. Těch mých 2000 liků je oproti jiným blogerkám dost skromný, ale radost mi udělal každý z nich!

Nový rok je většinou takový nový začátek, nebudu naivní, tak předsevzetí letos nechám stranou, ale určím si nějaké cíle, který bych se chtěla držet.

Chci si najít nové kamarády! V loňském roce jsem jednoho kamaráda (tehdy na život a na smrt) ztratila I přes všechno, co se mezi náma událo, se mi po něm ale častokrát zastekne, třeba když dávaj v televizi náš oblíbený film nebo hrajou v rádiu No name. Ale takový je život :)

Chci více cestovat! Díky jednomu blogu jsem se děsně moc nadchla pro Island. Chci totiž vidět velryby! 

Chci se víc věnovat pohybu, protože mě to baví a ne protože chci zhubnout.

Chci být víc pozitivní! Odprostit se od lidí, kteří mi kazí náladu, nedat na pomluvy a nepomlouvat (! radši se zamyslet sám nad sebou), nestěžovat si, protože vždycky to může být i horší a vážit si toho, co mám a být šťastná.

Ať je váš nový rok takový, jaký ho chcete
Daniela


13 komentářů:

  1. Super článek, je fajn udělat takovéhle shrnutí za rokem, přejeme ti do nového roku hodně úspěchů jak v osobním tak v "blogerském" :) životě.

    Ať se daří i dál,
    T&P
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok :) Musím povedať, že tie bordové Hunterky sú megaa :)) Aspon myslím, že sú to Hunterky takto to až tak nie je vidno na tých fotkách :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou :) Skvělý boty, který můžu každýmu doporučit :)

      Vymazat
  3. Článok je skutočne podarený a outfity nádherné :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  4. Super rekapitulácia a super fotky ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky pravidelný čtenář, i když ne jakoby oficiální. Protože ty outfity jsou můj šálek kávy. Nadčasové, pozitivní, velmi ženské a přitom pohodlné a celkově sympatické. A dosažitelné všem, což je nesmírně důležité. Takové, kterými bych chtěl být obklopený denně.
    Jestli bych měl poradit, co změnit, tak tady to není opravdu vůbec nic. Jedině snad, ještě častěji volit vysoké podpadky.
    A druhá věc, neříkat si "chtěla bych", ale "budu". Opravdu, funguje to.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti, Aleši, za milý komentář. Tvého názoru a rady si opravdu cením :) Neboj, určitě na tebe dám a podpatky budu k outfitům volit častěji! Dám i na tvojí druhou radu, která má něco do sebe a k úspěchu je to určitě ten první krok správným směrem :)

      Vymazat
  6. Říjnové outfity se mi líbí nejvíc♥ Jinak ti to na všech moc sluší. Já bych chtěla také více cestovat a být pozitivnější, tak snad se nám to oboum splní:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, že budeš, protože si o tom u tebe na blogu děsně ráda přečtu :)

      Vymazat
  7. Jsi číča! Moc hezké outfity a některé jsou fakt TOP! Máš Huntery? Závist! :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám! A jsem děsně ráda, že jsem do nich šla :) Jejich koupě jsem jedinkrát nelitovala :)

      Vymazat
  8. Enamorada de¡todos tus looks. Estas guapísima. Espero verte por mi blog bonita un besito. http://lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!