Done!

13:16 Daniela P 7 Comments

Konečně hotovo!
Jupíjej, v pátek jsem zvládla poslední dvě zkoušky a momentálně si užívám jediný volný víkend, poslední dva volné dny, které mi zbyly před začátkem dalšího semestru. 
Tentokrát jsem na sebe vážně pyšná. Byla jsem až natolik produktivní, že jsem zvládla všechny zkoušky!
Volno si tedy náležitě užívám, včera jsem byla u babičky (a nejenom na skok, protože se musím učit) a s přítelem v kině na 50 odstínech černé, což byl jediný alespoň trochu "lákavý" film ktterý dávali. Ale i tak to bylo super, nemyslet na to, kolik učení mě čeká doma a jak málo času mi zbývá do další zkoušky.
Měla jsem pro vás připravené valentýnské líčení, ale nějak mi nepřálo počasí ani čas na nafocení a jak začaly přibývat různé valentýnské tutoriály, které byly vesměs všechny stejné, řekla jsem si, že o jeden navíc vás asi můžu ochudit.

Určitě mi dejte vědět, co děláte, když nemusíte vůbec nic, nikam nespěcháte a máte volný den samy pro sebe. Já si jdu dát masku na vlasy, nalakovat nehty a číst nebo koukat na seriál! Jo a taky mě zajímá, co si myslíte o 50 odstínech šedi/černé!

Těším se na vás u dalšího (smysluplnějšího) článku
Daniela


7 komentářů:

  1. Moc a moc gratuluji!:) Pořádně si volno užij!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ke zkouškám! :) co vlastně studujes? :) Jinak co se týče toho filmu, tak vůbec nevím, neviděla jsem ani jedničku, ale z toho, co všichni říkali, že je to zklamalo, ani mě už nepřesvědčilo se na to koukat... takže nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byla parodie na 50 odstínů šedi. Byla to blbost, ale přesně to jsem od toho čekala. Každopádně na originál se podívat rozhodně neplánuju :D Jinak studuju na fakultě rybářství a ochrany vod :)

      Vymazat
  3. Tu fotku s tím Ryanem jsem viděla taky, ještě s dalšími herci/zpěváky/atd a možná mi to i pomohlo k úspěšný maturitě :D. Na vysokou se budu hlásit teď od září, tak mam bobky celkem, jak to zvládnu. Tobě moc gratuluju, jsi šikovná!!!=)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem ku skuskam, ja vo volnej chvili sedim za pocitacom, taktiez si robim masku, upratujem si satnik a pozriem si nejaky fajn film :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé tak to ti moc gratuluju! Miluju pocit, když už mám všechny testy v pololetí napsány - ten pocit je nevyměnitelný! :D Ohledně 50 odstínů šedi - viděla jsem to a nijak mě to neoslovilo, přišlo mi to absolutně o ničem. (ale chci si celkem přečíst knihu Grey, která nedávno vyšla - ta mě celkem upoutala) A 50 odstínů černé? Na to chci rozhodně jít do kina! :D Ano, bude to 100% blbost, ale taky co čekat od parodie, ale i tak se na to určitě do kina vydám :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju ke zkouškám! Užívej zasloužený odpočinek ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!