Favourite Pieces

17:21 Daniela P 6 Comments

6 Vítám vás po delší době u dalšího outfitového článku, který se skládá z mých nejoblíbenějších kousků, které mám v šatníku! Podobný outfit nosím v takovémhle počasí nejraději, parce už se obloukem vyhybám a doufám, že už po ní nebudu muset sáhnout. 
Mým hodně oblíbeným kouskem je tahle oboustranná deko-šála, kterou nosím děsně ráda do školy, protože tam máme občas dost chladno, takže se do ní můžu zabalit. Bundičku asi nemusím představovat, tu už jste tu viděli mnohokrát a byla to jedna z nejlepších koupí (sice jsem jí dostala od Jarušky, ale chápete, jak to myslím). Jedno z největších must have jsou podle mě botasky. Nike jsem si nikdy nějak moc neoblíbila, takže u mě na plné čáře vedou Superstary od Adidasu a na to, jak často je nosím a jaká láska mezi námi plane, se divím, že jsem vám je ještě v žádném outfitu neukázala! Dalším must have jsou určitě dobře padnoucí černé gatě. Já tyhle ulovila v F&F (kde lovím samé lepší gaťky, navíc za super cenu) a jsem s nimi nadmíru spokojená. Pokud jste si všimli těch vyšíslých pruhů, tak o to se postarala moje drahá matinka hned při prvním praní, ale i tak po nich sahám nejčastěji ze všech mých riflí. Kabelku jsem vám představovala v new in článku a jsou z nás skvělý kamarádky :)

Mějte se krásně a dejte mi vědět, jaký je váš nejoblíbenější kousek v šatníku a co poslední dobou nosíte nejčastěji :)

P.S. Pokud budete mít cestu kolem drogerie Teta, skočte se tam podívat na kosmetiku Freedom. Mají 30% slevu, takže ty jejich paletky vyjdou na nějakých 130,- a za to určitě stojí!

Daniela
4 3 1

6 komentářů:

  1. Ahoj, z kadiaľ je ten šál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z New Yorkeru :) Ale kupovala jsem ho loni :)

      Vymazat
  2. Krásný oufit a skvělé kousky. :) Nejvíc se mi zalíbila bunda, pecka!

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :) a adidasky jsou moje nejoblíbenější takze schvaluji :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto skvělá šála, která celý outfit pozdvihne na vyšší úroveň! :-) (www.iblovka.com)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!