Goodbye February

20:25 Daniela P 8 Comments

Zdá se mi, že to nějak strašně letí! Jakobych nedělala nic jiného, než psala Goodbye články :D Tenhle měsíc jsem fotila více než obvykle a to ze spoustu akcí fotky ani nemám. Třeba ze dvou maturáků, na kterých jsem za únor byla a z Vypsané fixy, na které jsem byla v sobotu. Pojďme se tedy podívat na to, co jsem si pro vás připravila!

Jak řada z vás ví, v únoru bylo zkouškové a letos jsem zase jako vždy dřela až do posledního dne. A myslím, že ani v novém semestru žádný volný den mít nebudu, protože při zapisování předmětů jsem byla velká hrdinka a už teď jsem z množství těch zkoušek, které mě čekají, tak trochu na prášky. Ale nebudem stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko!

Jakmile se začnou prodávat tulipány, hned mám nějaké ve váze. Letos jsem na ně měla ale zatím celkem smůlu, protože ty růžovoučké mi nějak nechtěly rozkvést a v téhle fázi jsem je nakonec i vyhodila a bílé byly zase trochu napřed a rozkvely mi hrozně rychle a začaly pod sebou dělat čurbes. Zato petrklíč se drží! Už ho mám doma celý měsíc a pořád krásně kvete.

Valentýna moc nemusím, ale proč svýmu kolouškovi nekoupit dárek, že? Já dostala mimo jiné tohohle méďu. (kamarádky psi dostali podobného :D)


Přítel si zařizoval byt a po prvních nákupech jsme neskončili zrovna slavně. Vlastně jsme koupili jen matraci, povlečení a polštáře, protože nic jiného něměli! Postel jsme museli objednat, takže jsme na ni čekali měsíc (ale je vážně pěkná, stálo to za to!) a kvůli nábytku jsme objeli snad 5 obchodů a nikde se nám nic nelíbilo. Nakonec došlo na mojí radu a vyrazili jsme do Ikeii. Ten den zrovna sněžilo, takže v Praze hotová kalamita (my, jihočeši, to zvládáme oproti Praze vážně bravurně :D), ale nakonec jsme dojeli a nakoupili jsme vše, co jsme potřebovali. Z pokojíku jsem nadšená a možná bych vám o tom mohla udělat i nějaký článek :)
Abych se dostala k tomu kafi - návštěva Prahy si žádá samozřejmě Starbucks!

I v únoru se hodně jedlo. Kamarádka měla narozeniny a protože jít do restaurace si nemůžem za žádných příležitostí nechat ujít, oslavily jsme to právě narozeninovou večeří. Mým hodně oblíbeným jídlem za únor je caesar salát, který s přítelem umíme vážně vynikající! Na blogu Kačky ze SmoothCooking jsem našla recept na zapečený hermelín a museli jsme ho hned vyzkoušet. Nebylo by na tom nic zvláštního, ale já samotný hermelín nejím a tenhle byl vážně luxusní!


V drogeriích Teta byla (a možná ještě je) sleva 30% na kosmetiku Freedom a toho jsem musela využít. Dlouho jsem chtěla něco vyzkoušet, takže jsem hned chňapla po paletce, která je skvěle pigmentovaná a určitě jí můžu doporučit a pak jsem vzala ještě tvářenku, která vyšla na krásných 35 korun.
Na fotce toho je ale trošičku víc a to z toho důvodu, že jsem chtěla vyzkoušet hlavně monostíny, které v drogerii nemají. Na eshopu mají akci, že pokud nakoupíte nad 299,-, máte poštovné zadarmo. Já nakoupila za krásných 299,40,- a tohle jsou mé úlovky! Zatím jsem zkoušela jen rtěnku a lak na nehty, který má sice krásnou barvu, ale konzistence je taková, že moc dlouho schne. Možná bych mohla udělat nějaký shrnující článeček s nějakým líčením :)


A na závěr jako vždy laky na nehty. Tuhle levandulovou na jaro úplně miluju a tenhle třpytivý od Sally Hansen je moje srdcovka! (až na to odlakování) Jak se vám líbí? 

Jaký byl váš únor? Budu ráda, když mi to napíšete do komentářů :) 

Krásný začátek týdne
Daniela

8 komentářů:

  1. Ty Freedom produkty vypadají zajímavě, líbí se mi ta tvářenka. od téhle značky jsem zatím nic nezkoušela, ale zaujaly mě konturovací produkty :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky (opět!) a krásný článek! :-) S tím zařizováním bytu to moc dobře znám :-D S přítelem bydlíme od června minulého roku a to bylo shánění.. spoustu věcí u nás také neměli, takže Ikea byla jasnou volbou! :-D Tulipány jsou nádherné! Hrozně ženské, jarní, něžné.. mám hrozně moc ráda tuto květinu! :-) A po té značce FREEDOM pokukuji už hrozně dlouho a na tu paletku jsi mě navnadila!

    Pája

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotky, so zariadovanim bytu je to vacsinou zlozite my sme s priatelom na tom boli nejak rovnako, len na postel sme necakali tak dlho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Freedom paletku mám také a jsem s ní velice spokojená :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky:-) Strašně moc se mi líbí bílé tulipány:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Únorbyl ve znamení výroby postele na míru, z masívu...ze dřeva z našeho lesa... Hodně práce, ale stálo to za to!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!