Goodbye January

22:59 Daniela P 6 Comments

Trochu opožděně vám přináším první letošní rekapitulaci. Řeknu vám, vůbec se mi do psaní článku nechtělo, ale s upravováním fotek se mi docela zlepšila nálada, protože jsem si alespoň připomněla, že leden byl celkem fajn měsíc.

Co mi udělalo úplně největší radost, tak byl sníh! Zima bez sněhu pro mě není žádná zima a alespoň těch pár dní mě vážně potěšilo. Ale ani letos jsem žádnýho sněhuláka nepostavila :(
Tentokrát bych vám ráda doporučila film. Nějak jsme si vzpomněli na film V hlavě, který jsme chtěli s přítelem vidět a mile nás překvapil. Trochu jsme si pobřečeli a oběma se nám to děsně líbilo! Sice jsme čekali něco trochu jiného, ale i tak to bylo moc fajn, takže pokud jste ho ještě neviděli, tak koukněte a dejte mi vědět, jak se vám líbil.

 I náš pusík miluje sníh!
Naprosto miluju chodit do restaurace. Ráda si něco s přítelem uvařim i doma (jsem totiž děsně dobrá "kuchařka", vždycky něco vymyslim a přítel podle toho vaří :D), ale jít do restaurace! to prostě miluju.
 Lidi, já půjdu na Rihannu! Júúúúú! Tohle je pro mě prostě splněnej sen a už teď se nemůžu dočkat!
Nějak jsme nakonec nedokázali odolat slevám na stránkách yankeesvicky.cz (i když nejdřív nás to nechávalo chladnými) a přeci jen jsme něco objednali. Objednala jsem si samé vánoční vůně, takže se už těším, až si je příští rok budu moci zapálit. Zvlášť na Sugared Apple a Berry Trifle se vážně těším. Zkoušela jsem Season of peace a ten mě tedy velmi zklamal. Abych ho nemusela vyhodit, tak si k němu přidávám jiné silné vůně, ale znovu už bych si ho určitě nekoupila.
Co nejhrošího můžete udělat při zkouškovém? Stáhnout si do mobilu Simíky. To vážně nedělejte, je to sakramensky návykový!
Po dlooouhý době se mi v mobilu nashromáždily nějaký selfíčka. To úžasný sluníčko zkrátka chtělo fotku!
A na závěr moje nejoblíbenější laky za měsíc leden. Tu fialkovou úplně miluju, naprosto skvělá barva, jen už asi bohužel není k sehnání.

Určitě mi dejte vědět, jak jste se měli vy a jestli už máte všechny zkoušky za sebou. Já jdu zítra na trhání moudráku, tak mi držte palce :)

Mějte se krásně
Daniela

6 komentářů:

  1. Jé tak v hlavě se vám líbilo? :) Já si to chci také stáhnout, ale pořád jsem nad tím tak různě uvažovala, jestli jo nebo ne, tak teď jdu do toho :)) A do restaurací bych taky mohla chodit pořád... A simíky jsem si včera taky stáhla a pak je zase po hodině odinstalovala, mě to na tom mobilu vůbec nebaví, jak je to v reálným čase a nedá se to přetočit.. :/ Radši to hraju na počítači... Asi si to brzo stáhnu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na prd, ale mě tam zase baví ty úkoly :) aspoň u toho pak nevydržim hodinu v kuse :D

      Vymazat
  2. Skvělé fotky! Návykovost simíku znám, možná až moc dobře :D

    - Klára

    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ta jablíčka a Yankee...ááá milujuuu ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) moc se mi líbí tvůj pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé, tak na Rihannu bych si zašla hned :D určitě pak napiš na blog, jaké to bylo :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!