NEW IN | Handbags

15:26 Daniela P 11 Comments

New In článek je na mém blogu poprvé a jsem zvědavá, co na něj budete říkat. Osobně mám ráda nákupové hauly spíš ve formě videí, na fotkách vám jednotlivé kousky nic moc neřeknou a hlavně se málokdy donutím (spíš nikdy se nedonutím) přečíst si i článek. Abych vás tedy na svém blogu neunudila, budu dělat new in jen o kouscích, které jsou pro mě jaksi důležitější a pro můj šatník jsou takové řekněme klíčové (to se projevují ty hodiny strávené nad ekologií, pozn. pro neekology: klíčové druhy jsou v potravních sítích tááák důležité). A nebojte, na videa sbírám odvahu (a taky sním o novým foťáku)!
Necháme ekologii ekologií a jdeme na to! (abych se k ní mohla zas rychle vrátit)

Kdesi na mě vyskočila reklama na velké slevy na eshopu Manga, no a tak jsem to musela hned prošmejdit. Kupodivu (a díkybohu) mě zaujaly jen kabelky. Jasná volba padla na tuhle velkou oboustrannou kabelku, po které jsem koukala na různých stránkách už dlouho. Navíc byla za příjemných 449 korun a zevnitř je bordová!, takže konečně můžu té svojí staré dát sbohem. Mít takovouhle větší kabelkou je podle mě celkem must have a určitě mi dejte vědět, jestli vy nějakou máte :)
I tahle kabelka byla naprosto jasnou volbou. Moje stará černá, která se hodila víceméně ke všemu, mi sloužila "až do roztrhání těla" a už nějaký ten pátek jsem sháněla nějakou místo ní. 
Pokud vám tahle kabelka přijde povědomá, tak ano, má ji Shopaholic Nicol a už chápu, proč je z ní tak nadšená. Jediné, co mi na ní krapátek vadí je to, že není na zip, takže vám do ní za nepříznivého počasí může nasněžit nebo napršet. Ale na druhou stranu zip by jí neslušel. Popruh sice není nastavitelný, což by někomu mohlo vadit, ale na mou výšku je akorát.
Každopádně já jí miluju. Jako super detail beru i to, že zipy jsou takové něco mezi zlatou a stříbrnou, což se zkrátka hodí. A co se mi na ní líbí vůbec nejvíc (kromě tý boží ceny 449 korun) - připomíná mi tvarem nějakou designovou kabelku, vypadá tak jakoby luxusně. Co myslíte?
I kabátek je nový. Hodinu jsem nad ním přemýšlela v F&F a nakonec jsem se po něj vracela a dobře jsem udělala, takže i na něj se můžete těšit v outfitech.

A mým posledním úlovkem je tahle šedá. Do oka mi padla paradoxně jako první, ale nakonec jsem se nad ní rozhodovala nejdýl. Na mobilu vypadala spíš černě a má úplně stejný tvar jako ta moje stará, pokud si ji ještě pamatujete, takže byla horkým adeptem na náhradu. Jenže na počítači jsem pak zjistila, že vlastně není čená, ale grafitová! Každopádně nakonec jsem ji vzala a za to můžu poděkovat Jarušničce, protože byl tak hodný a koupil mi ji. Zatím jsem jí venku ještě neměla, takže nejsem totally in love jako u předešlých, ale těším se, až ji začnu nosit právě s tímhle kabátkem, který je taky nový a taky jsem nad ní dost váhala. Každopádně Adéla mě dokopala k pokladně, a tak se můžete těšit na jarní outfity s ním.

A to je ode mě dnes vše. Kdo by to byl řekl, že se tak rozepíšu o třech kabelkách? Pro mě jsou alespoň ty černé velkým must have a bez těhle dvou typů kabelek nějak nemůžu existovat. Dejte mi v komentářích vědět, jaké kabelky jsou u vás na prvním místě a jakou jste si koupili naposled! A vůbec, máte rádi Mango? :)

Mějte se krásně a užijte si neděli
Daniela

11 komentářů:

  1. Jsou nádherné :) Já už nějakou taky potřebuju :))
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Jé,tak ty jsou, to ti závidím :)) Já teda žádnou ve slevách neulovila :/ Ulovila jsem jen snad samé praktické věci do domácnosti :D Ale novou kabelku už také potřebuji! Nějakou hezkou na jaro :) Snad nějakou seženu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to se hodí ne? :) Věřím, že zrovna tobě udělá praktická věc do domácnosti úplně stejnou radost jao kabelka :)

      Vymazat
  3. Krásné kabelky! V Mangu nakupuji ráda. Já jsem si naposledy pořídila jednu krásku v H&M :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Nový foťák by sa zišiel aj mne. Kabelky sú suprové, najmä tá druhá. Ale aj tak, brala by som všetky tri. :-) A Mango môže byť. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  5. Když tobě ten kabátek sluší! Kdyby na mně vypadal takhle dobře, tak si ho koupim sama :D

    OdpovědětVymazat
  6. Druhá kabelka je úplne boží! :)

    OdpovědětVymazat
  7. jedna hezčí než druhá :) mimiochodem, ten kabátek na druhé fotce je božský :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelky jsou moc pekny :) Hodi se ke vsemu, to je dulezity. Ja mam vetsinou jen par nositelnych, ktery taham do rozpadnuti a pak poridim dalsi. Nejak si na ne nepotrpim. Bavi me pouze navrharsky kabelky, na ktery nemam budget, takze tak .. :D

    xxx
    Cury in the City

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelky jsou moc krásné! Mango miluji i Mango outlet. xx Kate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!