Freedom | moje sbírka

9:43 Daniela 12 Comments


V jednom z minulých článků jsem se zmiňovala o kosmetice Freedom. Už dříve mě zaujala skvělou pigmentací a už několikrát jsem si do košíku na eshopu naklikala pár produktů, ale nakonec jsem vždycky odolala. Jak to ale u mě a kosmetiky bývá, podlehla jsem a tady je výsledek.


Do košíku na eshopu jsem jako první naklikala monostíny, které jsem chtěla vyzkoušet díky jejich skvělé pigmentaci. Vybrala jsem si na první pohled velmi zajímavé stíny, které se sice nedají moc použít na denní líčení, ale přesně takovéhle barvy mám ráda.
Jako první do košíku putoval Nude 207, což je krásná studená růžovo-šedá barvička (v popisování vůní a barev jsem vážně borec, takže jsem se ujišťovala všech, co jsou zrovna poblíž, jaká je to barva). Tenhle stín je krásný i samostatně na víčku a podobné narůžovělé odstíny se u mě nikdy neztratí.
Dalším stínem, který pro mě byl jasnou volbou byl odstín Smoulder 214. Je to taková petrolejovošedavá krásná barva, kterou mám ráda hlavně na nehtech, ale tenhle odstín mě zaujal na první pohled.
Vyzkoušet jsem chtěla i krásný tmavě modrý odstín Smoulder 213. Zrovna jsem měla období, kdy jsem nutně potřebovala temně modrý lak na nehty, takže proč nemít v téhle krásně barvě i stíny.
Šanci jsem dala i žlutozelenémukhaki odstínu, který je ve skutečnosti spíš do té žluté, ale i tak se mi tenhle odstín děsně líbí a doufám, že ho využiju. Je to odstín Gilded 219.

Swatche všech odstínů najdete na eshopu :)

Dalším produktem, který jsem chtěla zkusit byl lak na nehty. Dělalo mi trochu problém si vybrat, přestože nabízejí krásné růžové a červené odstíny. Já mám ve své sbírce červených a růžových laků asi milion, tak jsem sáhla po zajímavé měděné barvě. Lak má docela hustou konzistenci, takže mu trvá déle než zaschne. Jedna vrstva mu bohatě stačí (schne tak i relativně rychle), pokud nanesete dvě, zaschnutí se nejspíš nedočkáte.

Posledním produktem, který jsem si na eshopu vybrala byla červená rtěnka a přiznám se, že jsem od ní moc nečekala a bylo to spíš na zkoušku. Barva se mi ale moc líbí, je to jasná sytá červená s celkem hezkou pigmentací. Výdrž sice není kdovíjaká, ale úplný propadák to není. U těch rtěnek to je pravděpodobně odstín od odstínu.

Hned další den po objednávce jsem zamířila do Teta drogerie. A odešla jsem s paletkou, která mě po slevě stála 130 korun a s tvářenkou za 35,-.
Z paletky v odstínu Le Fabuleux jsem mega nadšená, je krásně pigmentovaná, stíny jsou skvělé na běžné denní líčení. V paletce nechybí světloučký matný stín pod obočí, ani tmavší matný teplý i studený do ohybu. Paletka obsahuje i tmavě šedý stín, kterým můžete vykouzlit jemnější kouřovky, takže já jsem s ní naprosto spokojená!

V tvářenkách se moc nevyznám (ale jinak jsem vážně znalec, haha), ale myslím, že touhle růžovou barvičkou nemůžete nic zkazit a bude slušet víceméně každému.

Za sebe vám můžu určitě doporučit paletky a monostíny, které jsou za tu cenu vážně povedené a vyrovnají se i dražším značkám.

Konec plkání, podívejte se, jak produkty vypadají v akci :)





12 komentářů:

  1. Nejvíc ti sluší ta poslední barva tbh, s u n s h i n e & s u m m e r

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná sbírka! Skvělý odstíny! Mám z toho tady snad orgasmus.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná zbierka. Táto kozmetika vyzerá naozaj skvelo a kvalitne. :)
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já musím postupně! :D Začala jsem paletkou, ale nechce se mi do ní rejpnout... :D Ale měla bych, tak snad to bude brzo! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi to vždycky líto :D Ale věř, že ti udělá větší službu, když do ní rýpneš :D

      Vymazat
  5. Od Freedom kosmetiky zatím nic nemám, ale strašně mě lákají věcí na konturování! Je super, že se něco takového začlo prodávat i tady u nás :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám Freedom moc ráda. Pěkné líčení!

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek!♥
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  9. vôbec túto značku nepoznám ale tie produkty vyzerajú super ... najmä ten lak a rúž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tak to jsi snad první! :) U nás už je to nějakej pátek, co obdarovali všechny blogerky a omrknout některé produkty můžeš v Teta drogeriích :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!