Spring nails

12:30 Daniela P 24 Comments

Protože bubou ty velikonoce, tak jsem si pro vás připravila nějaké jarní nehty. Když se na to zpětně podívám, tak jarně vypadají jen ty první, ale můžete použít jaké barvy chcete a vykouzlit tak nehty podle svých představ :)
A nebojte, nebudem kreslit žádná vajíčka ani králíčky ani nic podobně infantilního :D

Na první dvě varianty budete potřebovat "ťupkovačku". Já mám tu svou z Avonu, kde mají docela často nějaké pomůcky na lakování za celkem dobrou cenu. Tohle lakování mi přijde fajn, protože jsem ze svý sbírky laků využila hodně barev, třeba tu zelenou moc nenosím a takhle je v takovém únosném množství. Ačkoli je to krásný odstín, tak celé zelené nehty jsou na mě trochu moc.
Tohle lakování je celkem variabilní, můžete použít na všechny nehty třeba jen jednu barvu ťupek a nebo to zkusit obráceně - barevné nehty s bílými puntíky :)

Tohle lakování už je o trochu méně jarní, ale můžete použít jiné barvy. Já vybrala barvy, které mi k sobě hezky ladily. Na tomhle lakování mi přijde super, že můžete použít barvy, se vám spolu líbí, ale nevíte, jak je na nehty nějak hezky dostat.

Tentokrát budeme potřebovat štěteček, já použila speciální na nehty, ale jsem si jistá, že třeba starým kartáčkem na zuby dosáhnete stejného efektu. Tenhle styl jsem zkoušela poprvé a myslím, že ne na posledy.



A nakonec moje oblíbené nehty, které vypadají na živo skvěle. Jsou zajímavé a neokoukané a takového efektu dosáhnete velice snadno. Zkoušela jsem tuhle techniku poprvé a myslím, že od teď budu zkoušet všechny možné kombinace, dokud mě to neomrzí. Určitě se můžete těšit na článek, jak na to!


A to je pro dnešek všechno! Určitě mi dejte vědět, jestli na jaře používáte nějaké světloučké nebo pastelové odstíny a pokud jste zkoušeli nějakou z těhle technik!

Užijte si velikonoce
Daniela

24 komentářů:

  1. Všechny nehty se mi moc líbí, ale nejvíce asi ty poslední :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tu ťupovačku z Avonu mám taky :D jen už nevím, kde skončila..:D Ale mám pro tebe špatnou zprávu - ty první jsou tak boží, že se asi budu opičit a udělám si je taky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatnou zprávu? :D Jsem ráda, že jsem tě inspirovala a doufám,že ťupkovačku najdeš! :D

      Vymazat
  3. miluju, miluju, MILUJU PUNTÍKY!!! Ty první a druhý jsou dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné nechtíky !! Naozaj ani sa neviem rozhodnúť, že ktoré sú pre mňa top! Asi všetky...:D Ale puntíky jednoznačne vedú :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Pecka, nějaké takové si budu muset nalakovat :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se mi líbí první nehtíky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super nechty :) tie laky Rimmel z kolekcie Rita Ora sú skvelé :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou super :) Alez té nové (která už je v drogerce jakou dobu :D) ještě žádný lak nemám :)

      Vymazat
  8. Pěkná inspirace :) líbí se mi všechny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš velmi pekný blog :) rada si ťa pridám do GFC :) som tu nová takže budem hrozne rada ak to opätujes <3 :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný nehtíčky :) Jsi šikulka! moc se mi líbí s puntíky, ty bych snad taky zvládla ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic na tom není :) Určitě to zkus :)

      Vymazat
  11. Prvé bodkované sa mi zapáčili najviac, ale so všetkými si sa pekne pohrala :)
    Dnes som objavila tvoj blog a rada by som ťa pozvala na môj vynovený, na ktorom práve prebieha súťaž so značkou Benefit! príď sa mrknúť :)
    http://beautydonuts.blogspot.sk/2016/03/beauty-novinky-vichy-sally-hansen.html

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné nehtíky! Ty první se mi líbí nejvíc, protože jsou mega roztomilé! Ale ostatní jsou taky pěkné! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  13. Je to skvělé! Já na tohle moc nemám trpělivost, ale ty první bych mohla zkusit. Vážně se mi líbí, jak jsi použila takové krásné jarní barvy :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to taky trpělivost nemám, ale tohle je vážně v pohodě a za chvíli to máš hotové :)

      Vymazat
  14. ty si aka sikulka! Ja si stale hovorim ze vyskusam nieco nove ale nie a nie sa odhodlat :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  15. Skvelý článok ! Tie bodkované sú dokonalé :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tie sú ale krásne, naozaj sa ti vydarili :) Veľmi sa mi páči tvoj blog, nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!