Spring wishlist

16:26 Daniela P 9 Comments

Sice už to venku zase moc jarně nevypadá, ale nějak jsem brouzdala po internetu a našla jsem pár kousků, které bych si na jaro chtěla pořídit.

1. Bomber. Přiznám se, že zrovna tohle moje přání už bylo vyslyšeno a už mi visí ve skříni. V téhle zelené se mi děsně líbí a už se těším, až bude konečně počasí a budu ho moci nosit. Je z eshopu H&M a v zelené už je vyprodaný.

2. Bílé tričko s nápisem. Když jsem se tak podívala na svojí hromádku hromadu triček, zjistila jsem, že nemám vůbec žádný bílý tričko s nápisem nebo potiskem. Do Manga se nechystám, takže tímhle supr tričkem s řasama si radost asi neudělám, ale z H&M se mi líbí nějak moc věcí a tak je tu nějaká pravděpodobnost, že skončí v nákupním košiku alespoň tohle s nápisem.

3. Sandály na platformě. Nejsou boží?! Jsou! Ta barva! A ty proporce! Bohužel dokud budou stát 899,- jejich šťastnou majitelkou asi nebudu.

4. Bílé/béžové conversky. Moje první conversky mi sloužily téměř do roztrhání těla nějaký 3 roky a nevyhodila jsem je jen proto, kolik toho se mnou zažily a protože je mi jich zkrátka líto. Bílé nebo béžové by rozhodně (právě kvůli tomu, že jsou světlý) nebyly pro každou srandu, ale hodí se skoro ke všemu a na mým wishlistu jsou už nějaký ten pátek!

5. Zavinovací sukně. Proužkatá je na první pohled sice strašně hezká, ale víc bych určitě unosila tu šedou. Už takový rok jí mám vyhlídnutou a myslím, že teď je konečně ten správný čas si jí koupit!

Do komentářů mi určitě napište, co si na jaro chcete koupit vy nebo čím už jste si udělali radost :)

Mějte se krásně
Daniela

9 komentářů:

  1. skvelý wishlist :) akurát aj ja plánujem spraviť svoj keďže sa chystám na jarné nákupy .. conversky by bodli a aj nejaké nové topánočky na podpädkoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ho dáš na blog, ráda se podívám :)

      Vymazat
  2. Pekna inspirace :) Asi si taky budu muset nejaky wishlist vytvorit :D

    xxx

    CITC FASHION BLOG
    → Join the Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný list! Chci vše :) Ještě najít sponzora :D Také mám teď vyhlídnuté jedny kecky, ale jen obič z h&mka. Hodlám je uchodit na cestách :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tenisková, takže ty conversky se mi moc líbej, ale poslední dobou jsem si hodně oblíbila hnědou a ty sandálky vypadaj perfektně!! A ta proužkovaná sukně je super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta bunda je vážně skvělá! Asi si také takovou nějakou pořídím:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, ty sandálky jsou boží! Ty by se mi taky líbily :). Letos si také hodlám pořídit na jaro sukně a taky šaty. Nejsem si jistá jestli zavinovací, ale skládané chci určitě :), tak snad budu úspěšná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bomber scháním už také hodně dlouho, ale ještě jsem nenarazila na takovou, která by mě ideálně seděla :D moje bílé conversky by potřebovaly vyměnit, ale jak říkáš, je mi líto je vyhodit :D mám je už dlouho a přece jenom s nimi nějaké ty vzpomínky mám :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  8. Akurát som dnes bola H&Mku a práve tú zelenu bomberu mali, ale ja som radšej chcela čiernu. Bielych tričiek nie je nikdy dosť! Veľmi nenosí opätky, ale bierle conversky sú rozhodne must have. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!