Unhappy

18:44 Daniela P 7 Comments

8 Přátelé, tenhle outfit jsme dnes fotily napotřetí! Poprvé nám tak úplně nepřálo počasí, byla totální kosa a navíc jsem pak zjistila, že jsem celou dobu měla zkroucený náhrdelník, podruhé jsem měla asi bad day a chvátali jsme, takže to úplně nevyšlo a napotřetí mám ten hloupatej náhrdelník zase nakřivo?! Zkrátka blogerský problémy chcete mít!
Abych se ale dostala k tomu, proč jsem tenhle článek nazvala unhappy - lidi, jde to se mnou vážně z kopce. Nepředvídatelnou rychlostí tloustnu a prostě se to nedá zastavit! Jsem z toho fakt smutná a hned jak tenhle článek dopíšu, jdu si zacvičit s Jullian, protože už se na sebe nemůžu dívat. Taky jsem dneska ráno zjistila, že se mi děsně zhoršila pleť. Neni to teda nějak hrozný, abyste si nemysleli, ale já s pletí nikdy problémy neměla a teď tohle? Nějaká apokalypsa nebo co?!
Abych si udělala radost, museli jsme vyjet do Strakonic (který mám děsně nerada!), abych si mohla očuchat Yankee Candle a případně si nějakou koupit. A podařilo se! Pink grapefruit (= grepáč) je muj! Grepy mi sice nechutnají, ale ta vůně je krásně svěží a už se těším, až si jí zapálím.

Dejte mi vědět, čím jste si udělali naposledy radost vy :)
Mějte se líp než já!
Daniela
3 2 4 PicMonkey Collage 1

7 komentářů:

  1. Skvělý, moc ti to sluší:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, sluší ti to.. :-) Ta kabelka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. KDE tloustneš, KDE?? :-D ty jsi trubka. Doufám, že budeš brzo zase spokojená, moc ti to sluší. Já se sebou musim něco dělat, ale dost urgentntě, nebo celou dovolenou u moře probrečim kvůli svojí postavě :-D. Máš krásnej náhrdelník =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moře mi ani nepřipomínej, při pomyšlení na sebe v plavkách mám osypky :D

      Vymazat
  4. Náhodou ti to moc sluší! :-) Ženské křivky jsou prostě super, než přeci vychrtlé nožky! :-P No já si teď nakoupila spodničku a další retro šatičky a mám v plánu další, takže si té radosti dělám teď nějak moc :-D Měla bych se krotit!

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sice pravda, ale já moje ženský křivku už krapet přesahují meze a prostě se tak necítím dobře :/ Doufám, že budou fotky na blogu!:)

      Vymazat
  5. Unhappy ale na fotkách ti to vááážně sluší :) A ten náhrdelník je skvělej!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!