Beige Coat

16:25 Daniela P 3 Comments

1Vůbec nevím, jak je to možné, ale poslední dobou nějak nemám čas připravovat články na blog. Po delší době jsem byla zase docela často v práci a nějak jsme se s přítelem nesešli, abysme vyfotili nějaký outfit. 
Když už byla řeč o té práci, tak včera se mi stala taková nepříjemná situace. Kolem deváté jsem si jela z práce, proti mě taky někdo jel a najednou rána. Tomu člověku to asi žíly netrhalo, takže jel vesele dál. Já jsem teda zastavila, abych zjistila situaci (a jak hrozný to bude, až to řeknu tátovi), ale díkybohu se jen sklopilo zrcátko a trochu popraskalo. Autu jsem se omluvila  (mám k němu zvláštní citový vztah) a jela jsem dál. Btw taťka mě nezabil, ale neodpustil si poznámky typu, že jsem to zase nabourala apod...
Ještě vás seznámím s jednou situací, která mě dost tíží. Na ebay jsem si koupila razítkovací sadu na nehty. Když konečně přišla, tak jsem k tomu celá natěšená sedla, jaký to budu mít krásný nehtíky. A nic! Ta barva v těch drážkách vůbec nedržela! Když jsem teda zkoukla pár videí, tak jsem zjistila, že z tý destičky se nedřív musí sundat folie (jojo, blondýna level 15497). Tentokrát se tedy barva do drážek dostala, ale na to razítko se neobtisklo vůbec nic! Po dalším hledání jsem přišla na to, že musíte mít speciální laky. Koupila jsem tedy razítkovací laky od Essence, ještě víc natěšená jsem to všechno vybalila a na to razítko se pořád nic neobtisklo!!!

Pokud máte nějakou radu ohledně razítkovací metody, tak vám za ní budu neskutečně vděčná! Klidně mi napište přesně krok za krokem, jak to děláte! :)
Mějte se krásně bez podobných problémů
Daniela
2 5 6 7

3 komentáře:

  1. Pěkný outfit :) mám tu razítkovací sadu od Essence, hlavní co musíš udělat je postupovat hodně rychle, aby ti to tam nezaschlo, pak místo té škrabky používám nějakou kartičku, protože to s tím jde lépe setřít. Takže naneseš do drážek lak, co nejrychleji to setřeš kartičkou nebo tou škrabkou pokud ti to s ní jde a pak na to jakoby přitlačíš to razítko a když to na něm budeš mít, tak to podobným způsobem přitlačíš na nehet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pomoc :) Přesně takhle postupuju, ale na to raítko se mi to zkrátka nechce obtisknout. Už jsem si objednala nové. Teďka mám silikonové, které by mělo být lepší, protože je jemnější, ale mě se to na něj nechce obtisknout, tak snad na to pryžové to pujde. Ve videích ho používají mnohem víc, tak snad to s ním pujde :)

      Vymazat
  2. That coat it's so pretty !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!