Bomber

19:46 Daniela P 13 Comments

2 V jednom z minulých článků jsem vám ukazovala svůj jarní wishlist a musím se přiznat, že pár věciček z něj už jsem si pořídila. Prvním kouskem je zelený bomber, který jsem sháněla už delší dobu právě v téhle zelené, která mi podle mě hezky ladí k vlasům. Když už jsme u vlasů, tak jste si možná všimli, že jsem byla u kadeřnice. Byla a stálo to teda za to. Při placení mě trochu píchlo u srdce, ale ty vlasy mi za to stojí, tentokrát jsem s výsledkem vážně děsně spokojená a k maximální spokojenosti mi chybí už jen dalších 20 centimetrů :D
Bomber jsem napoprvé zkombinovala hodně jednoduše, s obyč černými kalhotami, bílým tílkem a mými oblíbenými Superstary. Už když jsem si ho objednávala, měla jsem jasnou představu o tom, jak parádně bude vypadat s tímhle božím fialovým lipbutterem od Astru a podle mě to vypadá vážně dobře, co myslíte? Outfit to podle mě dostává zase na jiný level, ale i nude rtěnka by určitě nevypadala zle.
Než se s vámi rozloučím, ještě se s vámi chci o něco podělit a doufám, že nejsem sama takový blázen a najde se mezi vámi někdo, kdo je na tom podobně. Dneska jsem byla s kamarádkou na obědě a navrhla, že zajdem do jejího oblíbeného sekáče. A asi neuhodnete, co jsem si koupila! Moji milí, koupila jsem 3 bodíčka a jedny šatičky na mojí Laurinku, která ještě v dohledný době není ani v plánu! Mamka sice každý týden přinese asi tak milion oblečků, ale že už i já začnu po něčem koukat, to jsem teda nečekala!

Mějte se krásně a těším se u dalšího článku
Daniela
3 5 7 6 8

13 komentářů:

  1. Ta "bomber jacket" je krásná! ♥
    Na svůj wishlist jsem "bomber jacket" také zařadila. Nakonec jsem jednu sehnala, ale ve vínově červené barvě. A protože jsem s ní moc spokojená, plánuji si zakoupit ještě jednu a to právě v tmavě zelené až "khaki" barvě.
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vínové musí vypadat taky skvěle! :)

      Vymazat
  2. Hezký outfit. Sluší ti to. I ten odstín rtěnky je zajímavý ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je super, sluší ti to! Hlavně ten odstín rtěnky je boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. tá bundička je úplne brutálna aj ja si ju chcem teraz kúpiť, ale všade je dosť drahá :/

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, i tahle nebyla nejlevnější, ale dostala jsem ji jako odměnu za zkoušky :)

      Vymazat
  5. Bunda je hezka a tobe vilozene moc slusi. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Świetna stylizacja i makijaż bardzo mi się podoba. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpovědětVymazat
  7. krásny outfit :)inak máš velmi pekný blog, hrozne rada si ťa pridám do GFC a velmi ma poteší ak to aj opätuješ <3neber to ako reklamu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bomber se mi strašně líbí, ale ještě jsem nanašla takový, který by mě seděl :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  9. that colors look great on you
    www.kmeetsstyle.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!