Goodbye March

13:10 Daniela P 10 Comments


Ani nevím proč, ale březen byl tady na blogu takový chudší. Nějak jsem vůbec neměla nápady na outfity, o které bych se s vámi chtěla podělit a ani nebylo moc času a příležitostí nafotit nějaký outfit. A teď už přejdeme k tomu, co se u mě v březnu událo :)
Abyste věděli, začla jsem se učit na zkoušky zkoušku! Už umím latinsky všechny ryby do poznávačky a tím bohužel skončila ta atraktivnější část zoologie a musím se naučit všechnu tu teorii a taky jak všechny ty ryby poznat. Do včerejšího zápočtu z hydrochemie jsem byla celkem pozitivní, že ačkoli jsem byla při zapisování předmětů celkem hrdinka, tak to určitě zvládnu, ale jakmile jsem viděla ten test, tak mě ta jistota začala opouštět. Co vy a škola? Daří se vám? :)

Co by to bylo ze rekapitulaci, kdyby se tu neobjevily nějaké YC přírůstky! Neodolala jsem vůni Pink Grapefruit, která voní vážně skvěle, ale na můj vkus celkem rychle ubývá. Child's Wish mě nezaujala tolik, abych si koupila svíčku, tak jsem si pořídila alespoň vosk, ale příliš nadšená z té vůně nejsem, taková jemná a celkem slabá. Pořídili jste si tento měsíc nějakou svíčku nebo vosk?
Ani bez květin se tento článek neobejde. V březnu moje oblíbené tulipány vystřídaly narcisky a na okně mi už měsíc statečně kvete petrklíč.
Propadla jsem smoothičkům! Ale totálně! Už se ale začínám krotit, protože kupovat pořád dokola banány a všechno to ovoce není zrovna levná záležitost, takže už se snažím si ho dávat spíš za odměnu než každý den jen tak. Moje nejoblíbenější je z banánů, zmražených jahod a kiwi nebo banán, hruška a špenát. Co ale určitě nezkoušejte, je kombinace kiwi a mléčných výrobků! Kiwi pak zhořkne :) Jaká je vaše oblíbené?

Pořád mi připadá, že před chvílí skončilo jedno zkouškový a ono už je tu další. Ten letní semestr vždycky strašně rychle uteče, nezdá se vám?

A na závěr nějaké lakování! Na nehtech se mi toho vystřídalo víc, ale to už jste viděli v minulém článku. Naprostým top lakem a nejlepší koupí března je jednoznačně tenhle tmavě modrý od flormaru! Dlouho jsem hledala obyčejný tmavě modrý lak bez třpytek a bez shimmeru, prostě modrý lak a tenhle je úplně podle mých představ! Vypadá nádherně a má i skvělé krytí a konzistenci.

Tak a to je pro dnešek vše. Kdo dočetl až sem, tak mi určitě dejte vědět, jak se máte, jak se vám daří ve škole a co vám v březnu udělalo radost.
A ještě něco jsem vám chtěla říct! Ačkoli jsou prázdniny ještě daleko, tak už začínám plánovat, co podniknu a kam chci vyrazit, takže už jsem nám s přítelem koupila lístky na Votvírák, kam se opět děsně těším, protože bez něj prostě nemůžou prázniny začít, a letos vyrazíme i na České Hrady, které mě při poslední návštěvě úplně neuchvátily, ale budou tam Kabáti a na ty já musím jet! Plánujete nějaký festival? :)

Mějte krásný začátek dubna
Daniela

10 komentářů:

  1. Narcisky jsou nádherné.. :-) Máme jich plnou zahrádku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky, letos máme nějaké mrňavé, vypadají hrozně roztomile :D :)

      Vymazat
  2. Jé, no máte to teda hezky letos naplánované. :) Já ani nevím, jestli letos vůbec na nějaký festival vyrazím, ale kdyžtak ten kapří v Třeboni to jistí :D Já se mám báječně a jsem ráda, že ty taky, snad s tím jarním počasím přijde více inspirace :) Jinak smoothie neholduji, nějak na to nemám čas si to připravovat, zatím jsem věrná banánovému milkshaku po cvičení, to je rychlovka :D. Tak ať se ti daří a rybám zdar :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho kapřího jsi měla fotky loni na blogu viď? :) To máme blízko, tam bych se možná klidně mrkla taky :)

      Vymazat
  3. Mňam smoothie! Ja som po dlho-dlhej dobe dnes mala svoj prvý - jablko, banán a mrkva. Krásne oranžový a vcelku chutný :-) Kombinácie s kiwi sa mi páčia, určite vyskúšam. V škole držím palce, ja mám za sebou prvú časť maturít a posledný týždeň aj s Veľkou nocou bol skôr oddychový - ale ono ma to určite dobehne. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hydrochemie zní docela hrozně :D S tím učením Tě lituju, já jsem ráda, že mám zkoušky za sebou a na další se vážně netěším. Nicméně ta manikúra vypadá moc pěkně, docela se mi i hodí k tématu těch ryb. Jakože voda a tak :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, jako vždy! Momentálně mám období, kdy jsem propadla různým květinám (především tulipány :-D) Přítel to samozřejmě zmerčil a snaží se mi sem tam udělat radost ^^ :-D Jinak smoothie mám taky moc ráda. Mám ráda jahodové, borůvkové i banánové! Strašně mě to nabudí energií! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  6. YC miluju :) jen mě štve, že u nás jsou o tolik dražší než v USA :-/ Ale vůně je to vždycky nádherná, at koupím jakoukoli :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  7. Such cool photos !
    Following you dear, check my blog and if you like, maybe you can follow me too <3
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!