My favourite youtube channels

21:25 Daniela P 12 Comments

Protože jsem ostuda ostudná, zase jsem 8 dní nepřidala žádný článek a nemám ani vyfocený outfit. Ale stala se mi taková nemilá věc a během učení se na ochranu životního prostředí jsem shodou náhod narazila na parádní youtuberku a nějaké učení šlo na hodinku strankou. A protož mám v odběrech pár kánalů, které stojí za sledování, ráda se s vámi o ně podělím! :)
Chci vám ukázat tak nějak od každého něco a rozhodně nečekejte, že vám tu řeknu, že sleduju Peťu LovelyHair, Shopaholic Nicol nebo GetTheLouk. Sleduju a mám je ráda, ale ty už všichni známe a já vám chci ukázat někoho nového. 
Stejně jako u blogů mám i youtube kanálů nějaké ty parametry, které by měl daný kanál mít. Pokud má youtuber/ka nějaký mně nepříjemný hlas, tak bohužel přes to vlak nejede (i když na Týnuš Třešničkovou jsem si taky zvykla xD). Líbí se mi videa hezky zpracovaná, s kvalitním obrazem, hezkým pozadím, zkrátka nějakou "štábní kulturou". Ne každý dokáže z videa vytáhnout ty super vtipné a zajímavé momenty, ne každý youtuber je technicky zdatný typ, ale dát si s tím nějakou práci je podle mě třeba. A taky mě dokáže vytočit, když si před kameru sedne youtuberka a lá zrovnajsemvylezlazpostele. Bonusové body za mě mají rozhodně videa, která mají nápad a jsou originálně zpracovaná. Naprosto miluju videa od Claire, která má i video o oblíbených rtěnkách nebo o tom, co má v kabelce, tak dokonale vymyšlený, že jsem se na to dívala asi 5x za sebou. Z českých youtuberek je na střih a úpravu videa hrozně šikovná NotSoFunnyAny :)


Začnu tedy slečnou, na kterou jsem narazila právě dneska. Hledala jsem nějaký tutoriál s červeným líčení očí a vyskočilo na mě její video. Naprosto mi to vyrazilo dech. Asi 2 vteřiny jsem přemýšlela, čím že se to polila, aby to vytvořila, až jsem to rozklikla a zjstila, že to není žádná tekutina, ale že to namalovala! A určitě se koukně i na video Snapchat Filters In Real Life!


Pokud by vás zajímala nějaká nehtová videa, která jsou hezky zpracovaná, určitě vám můžu doporučit cutepolish. Jo, některé výtvory jsou pro nás smrtelníky těžko dosažitelné, ale hezky se na to dívá!

Miluju výrazné makeup tutoriály a LustreLux  (naprosto úžasný video) nebo BabsBeauty mě rozhodně nikdy nezklamou. 

Máme za sebou nehty i líčení, takže pokud vás zajímají i vlasy, doporučuju Kayley Melissu. Sympatická blondýnka, která dělá celkem snadné účesy a pokud nejste takový tele jako já, určitě se vám podle ní podaří něco vytvořit.

Strašně ráda se dívám i na hauly a nejradši je mám od Victorie Inthefrow nebo od AnnieJaffrey. Victorie je nádherná slečna z UK a na její tutoriály mě baví se dívat už jen proto, že jí to všechno naprosto neskutečně sluší a vůbec, na ní je radost se dívat. Hauly Annie jsou hned v závěsu, i jí všechno hrozně sluší a hlavně se mi její styl moc líbí.


Abych vám doporučila i někoho z toho českého youtube rybníčku tak určitě sympatickou Terku z kanálu TChicChannel a nebo Hanneton Monde. Terka je hrozně fajn slečna, je vidět, že na videíích si dává dost záležet a určitě by si zasloužila mnohem víc odběratelů! Aneta je právě teď na Erasmu na Maltě, takže to by pro vás třeba mohlo být zajímavé a pokud už se na ní podíváte, tak si najděte nějaký její sekáčový haul, protože takové úlovky za pár kaček, to vážně chcete!

A to je vše! Pokud i vy víte o nějakém kanálu, který si rozhodně zaslouží pozornost, určitě mi hoďte do komentářů odkaz a dejte mi vědět, jestli i vy máte rádi, když je video hezky upravené a sestříhané a youtuber si s ním dá práci. 

Mějte se krásně
Daniela


12 komentářů:

  1. Tyhle holky neznám, já youtubery obecně moc nemusim, ale když, tak si pustim spíš youtubery než youtuberky :D. Co se týče Týnuš Třešničkový, tak její hlas je napřesdržku, než se vymýčkne tak to trvá patnáct let, ale překousnout se to dá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka mi říkala, že si jí pouští se zrychlením 1,5 a prý je to akorát! :D

      Vymazat
  2. Já se tedy musím přiznat, že na sledování youtuberů nemám vůbec čas, ale když mám, tak se koukám na sacconyjolies - ty jsou boží :). Jinak u videí mám moc ráda, když mají nápad, originalitu a skvělý sestřih :)

    OdpovědětVymazat
  3. zAUJíMAVé YOUTUBERKY :) určite aspon jednu si pustím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! :) Některé znám, na některé se musím kouknout.
    Jinak..NotSoFunnyAny je super, akorát mi trochu vadí, že neodepisuje fanouškům atd. :D Každopádně videa má skvělá! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě spíš vadí, že furt propaguje svého přítele. Chápu, že ho podporuje, ale já chci sledovat jí a ne jejího přítele :D

      Vymazat
  5. Musím sa priznať, že nepoznám ani jednu z nich, ale tomu sa len teším, pretože aspoň objavím nejaké nové :) Idem si hneď pozrieť ich videá, či sa mi niektorá zapáči..

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvých tipů znám jen Terku, Anet a Inthefrow, o zbytku slyším poprvé, ale určitě se na ně podívám, aspoň objevím někoho dalšího :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to byl můj záměr, nechci pořád dokola ukazovat ty samé youtubery, které už všichni stejně znají :)

      Vymazat
  7. och to prvé líčenie je mega krásne!! pozriem, vďaka za tip :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Inthefrow je hrozně hezká!
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!