Produkty, bez kterých se neobejdu

21:27 Daniela 13 Comments

Články a videa na podobné téma dělá spoustu blogerek a mě takhle jednou v noci napadlo, že bych vám mohla ukázat ty své top produkty, bez kterých nemůžu žít!

Naprostým number one, vrcholem všeho a nejdůležitější věc, bez který je moje existence takřka nemožná, je jednoznačně patláč balzám na rty! Vyzkoušela jsem jich hodně, ale nejvíc mi vyhovuje Neutrogena. Na suché rty (a i okolí rtů) jsem hodně náchylná (a když říkám hodně, tak opravdu hodně! největší extrém byl, když jsem nemohla ani mluvit a s rozpraskanou pusou do krve jsme jeli na pohotovost - jo, až tak hodně), a když vám řeknu, že Neutrogena je svatý grál, tak mi můžete věřit ;)
Jen tak pro zajímavost, za zimu spotřebuju cca 5-6 balzámů na rty a pokud vyjdu z domu, nedej bože!, bez patláče, nedá se nic dělat, ale musím si ho dojít koupit.

Druhou příčku obsazuje suchý šampon. Nikdy jsem nezkoušela jiný, ale Batiste je super a natolik mi vyhovuje, že nemám v plánu ho měnit. Je sice trošku dražší, ale odvádí skvělou práci. Pokud nemám ráno v šest náladu na mytí vlasů (což je btw docela často), kámoš Batiste mě vždycky zachrání. To odráží mojí spotřebu, jeden mi vydrží na zhruba 6 týdnů.

Skoro každá blondýna zná problém s neviditelným obočím, a tak další místo obsazují produkty na obočí. Já si oblíbila, jak už asi všichni z líčících článků víte, sadu od Makeup Revolucion. Pokud nemám moc času, vykreslím si obočí jen tužkou. V plánu mám pořídit si i nějaký gel, ale to je zatím v procesu.

Moje vlasy nebyly obdařený příliš velkým objemem a tenhle sprej od Syoss mi dost pomáhá. Jediné co bych mu vytkla je dost chemická parfemace, ale jinak je super a můžu ho doporučit.


A poslední produkt, který zmíním, souvisí s tím, že jsem pěkná sušenka. Bez krému na ruce se také neobejdu a snad v každé kabelce mám jeden. Poslední dobou jsem si oblíbila tenhle levandulový od Cien, který naprosto úžasně voní, má hezké retro balení a za 15,-? Naprostý úžas!

Určitě mi dejte vědět, bez čeho se neobejdete vy! Pokud máte nějaký tip na dobrý krém na pleť, tak určitě sem s ním, momentálně jeden dopotřebovávám a zatím jsem nenašla ten pravý. Mějte se krásně a vykročte správnou nohou do nového týdne :)
Daniela

13 komentářů:

  1. Ani já bez balzámu nevydržím ani pět minut!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bez balzámu a krému na ruce nevylezu nikam :D :). Jinak, ten suchý šampon, kolk tak zhruba tenhle stojí? A myslíš že by nebyl vidět ani na tmavých vlasech? :)Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedny jako je tenhle stojí 119 korun, myslím, a pak jsou speciální přímo na tmavé a světlé vlasy a ty stojí asi 139,-. Ptala jsem se kamarádky a když si prý koupíš ten na hnědé, tak bys s nějakými bílými skvrnami neměla mít problém :) Já si kupuju vždycky ty nejlevnější a na blonďatých vlasech žádné skvrny nepozoruji, takže ti bohužel si nemůžu dostatečně poradit, ale ten na hnědé by to teoreticky dělat neměl :)

      Vymazat
  3. Suchý šampón od Batiste chcem veľmi vyskúšať už dlhú dobu a určite sa práve na tento pozriem ! :)
    My blog + giveaway :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Bez balzámu se taky neobejdu, ačkoliv dřív jsem ho dost zanedbávala :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem sady na obočie a tá tvoja vyzerá mega! :) inak, kde si kúpila ten kaktus?

    OdpovědětVymazat
  6. ten Batiste chcem už aj ja vyskúšať :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Na ten batiste se chystám už dlouuuuho, ale stale nevím, kde ho koupit :/ Každopádně bez balzámu ani já nevyjdu z domu a ještě bez mého milovaného krému na ruce od Avonu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsem si také pořídila suchý šampón, ne teda batiste, ale přímo od DMka, mají teď pro brunety a přistupovala jsem k tomu velice nadšeně, no ale výsledek teda radši nebudu komentovat :D... A už asi rok říkám, že si taky pořídím nějakou sadu na obočí a naučím si dělat hezké obočí, jako to mají všechny ty beauty blogerky, no a do teď to neumím :D, jsem fakt strašná :D

    OdpovědětVymazat
  9. batiste je aj môj verný pomocník :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny článok!♥

    Batiste je skvelý a nedám naň dopustiť.
    A balzam na pery musí byť vždy v mojej kabelke. :)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!