Army

22:39 Daniela P 5 Comments

4 Ahoj! Vítám vás po delší době zpátky na mém blogu! Když teď po 14 dnech upravuju fotky do článku, tak si uvědomuju, jak mi to blogování začlo chybět. Na druhou stranu jsem ale po celou tu dobu nějak vůbec neměla žádnou chuť něco nafotit a připravit nějaký článek. V takovým případě vím, že i kdybych se sebevíc snažila, tak to co bych zplodila, by nebylo nic světobornýho a takový články tu nechci. 
Vrátíme se ale k outfitu! Na sebe jsem si vzala asi sto let starý tílko, který jsem dřív nosila docela často, a spolu s army lodičkami, který jsem mimochodem asi před 3 lety ulovila v Lindexu za 149 korun!, to byly v tý době, kdy army styl děsně frčel, jediný dvě věci, který jsem doma měla. Pamatujete si na to? Army vzor byl úplně na všem; na legínách, na šátkách, na oblečení, přiznejte se, co jste měli vy? :D
K outfitu jsem si trochu netradičně natočila vlasy žehličkou a docela se mi to zalíbilo, takže to na mě určitě nevidíte naposled. 

P.S. V tom stesku po blogování jsem si naplánovala články skoro až do půlky prázdnin a hecla jsem se i na video, takže se můžete těšit! :)
Mějte se nejlíp
Daniela
6 3 2 8 7

5 komentářů:

  1. Skvělý outfit, skvělé zprávy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už semi po tobě začlo stýskat, Aleši! :)

      Vymazat
  2. Pěkný outfit. Jediné, co se mi na něm nelíbí jsou ty army lodičky... :D Ten vzor se mi líbí na džínech, bundách, klidně i tričkách, ale na lodičky bych ho asi nedávala. :) Ale sto lidí, sto chutí. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zase moc nelíbí právě na tom oblečení, na botách mi to přijde takové decentní a člověk si toho ani nemusí všimnout :) ale jak říkáš, sto lidí, sto chutí :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!