Goodbye April

22:27 Daniela P 7 Comments


Právě jsem přijela z práce, sbalila jsem si věci a chystám se k přítelovi, když v tom mi volá, že se zrovna rozhodnul jít běhat. Nic divnýho, ale právě je půl jedenáctý večer!
Nevadí, alespoň vám stihnu napsat další článek.
Dneska začneme nehtama, který jsem se pokusila ladit trochu víc do jarna a vypadalo to vážně moc hezky a roztomile.
Začátkem měsíce jsem dělala skoro každej den smoothie a tyhle červený jsou moje nej! A když přidáte borůvky? Naprosto boží barva! :)
Normálně se vůbec nefotíme (protože Jaruna je čuňátko, chodí furt z práce do práce a umytýho a učesanýho ho málokdy potkáte :D), ale tentokrát tady najdete dokonce dvě selfíčkový fotky! Tuhle možná trochu poznáváte, protože jsme jí fotili při focení outfitu s bomberem :)
Světe div se, začala jsem psát bakalářku! Ve druháku! Pokud se ptáte, tak ne, název tý práce si prostě nepamatuju. Zkrátka něco o tom, jaký maj cizorodý látky vliv na kapra :D

Po roce opět přišel čas na poznávání ryb. Vypadá to jednoduše, ale poznejte je, když jste na rybách nikdy nebyly a k rybám prostě moc vztah nemáte. A pokud si říkáte, že alespoň kapra v pohodě poznáte, tak vám říkám, že vedle ostatních ryb určitě ne :D
Jojo, takhle krásný to u nás je. Ještě že máme psa a mám s kym na ty procházky při západu slunce chodit :) 
Teď je náš bobínek nemocnej. Má zánět v uchu a strašně mu nateklo, takže jsem s ním (já samozřejmě, protože mamka by to nezvládla :D) musela dojít k veterináři. Jako jediný řešení bylo ucho rozříznout a vyčistit. I na operaci jsem s nim musela jít já, celou dobu jsem se hrozně bála, že zlatínka vidím naposled (je mu totiž 11 a měla jsem strach, že už se neprobere), ale byla jsem statečňák a i když mi usínal v náručí, tak jsem vůbec nebrečela! Asi za půl hodiny bylo po všem a odvezli jsme si ho domu. A už je v pohodě, chlapák! :)
Celý měsíc jsem se těšila na výlet do Prahy, až budeme mít konečně čas samy na sebe, projdem si kavárny, dáme si něco dobrýho, podíváme se po Praze :) Vyšlo nám krásný počasí a dokonce na to že byla sobota, tak v tý Praze nebylo ani tolik lidí, kolik jsme čekali. 
Na doporučení všech blogerek a youtuberek jsme jako první navštívili Cacao, ale docela mě to zklamalo. Asi jsem se měla připravit na to, že taková běžná snídaně tam vyjde 2 lidi v lepším případě na 500,-. Takže jsme si dali zmrzlinu (která byla ale za ty peníze vážně obří a moc dobrá) a šli jsme dál.
Na oběd jsme si vybrali restauraci Le burger a děsně nám chutnalo. Já si vybrala burger s karamelizovaným jablkem a byl vážně skvělej, takže pokud jste z Prahy a rádi zkoušíte nový věci, tak si na něj zajděte :)
Nemohla chybět zmrzlina z Angelata, která byla taky výborná! Chvíli nám trvalo, než jsme Angelato našli, ale ta dlouhá fronta napovídala docela jasně :D
Když jsem byla kdysi dávno s kamarádkou v Praze, tak mě vzala do jedný kavárny, kde měli luxusní limonády. Jediný co jsem si pamatovala, bylo, že jsme šli kolem koně, kterej visel hlavou dolů :D Po vygooglení "praha otočený kůň" jsem naštěstí kavárnu našla dřív, než jsem si myslela a pokud budete mít někdy cestu kolem, určitě do Kávovarny do Lucerny zajděte. Mají obrovskej výběr limonád a vypadá to tam děsně hezky. 

A závěrem moje obrovský snažení v razítkovací metodě. Lidi, já na to přišla! I přes veškeré útrapy jsem nakonec zjistila jak na to. Stačilo destičku před nalakováním přetřít acetonem a najednou to šlo! Určitě vás budu zásobovat všemi možnými designy, protože mě to děsně baví a jednobarevný nehty teď tak půl roku nosit nebudu :D

Pro dnešek vše! Dejte mi vědět, jak se máte a jak jste si užili májku! :) 
Mějte se krásně
Daniela

7 komentářů:

  1. Krásný fotečky, moc vám to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bože to jídlo, na všechno mám chuť! :) S přítelem vám to moc sluší :) A popisek o čuňátku opravdu pobavil :D Tyhle záležitosti s pejsky moc dobře znám, není porstě milovanějších tvorů ♥
    -Eva
    http://rainbow-journeys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tie nechty sú úplne super, tie fialové s kvietočkami sa mi páčia síce viac, no obdivujem ako si ich tak vieš urobiť. A s bakalárkou držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Snažím se, ale pořád to nedokážu tak hezky, jak bych chtěla :D :)

      Vymazat
  4. Ty jo, to chodíš domů tak dlouho z páce? :O To je teda zabijácký... :/ Já jsem v Praze byla tento měsíc několikrát a hrozná jsem s chtěla do Le burgeru stavit a vůbec mi to nevyšlo a teď už zase pro změnu nemůžu, protože to vypadá, že mýmu tělu vadí lepek a samotný maso bez všeho ostatního si objednávat nechci :D. Jinak gratuluji k tomu, že už makáš na bakalářce. Mně už za chvilku čeká druhák a doteď nevím, o čem budu psát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracuju jako servírka, takže musím počkat, až všichni odejdou a většinou ještě připravit snídaně :) Kolikrát končím i dýl :) Určitě tam zajdi, mně tam moc chutnalo! A když si v tý Praze tak často, tak bys taky mohla napsat, kam chodíš nejradši, až přítele přemluvím na další výlet, tak se tam ráda podívám :) Z toho si nic nedělej, bakalářka se zadává až v ve druháku :) My jsme jedni z mála, kdo na tom musí makat už takhle brzo ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!