Goodbye May

12:59 Daniela P 8 Comments




Když jsem si nedávno zpětně pročítala články z loňska, tak jsem v květnu byla celkem v nervu, protože jsem měla teprve 5 kreditů. Letos jsem se polepšila a z 9 zkoušek už mám 5 hotových! Na druhou stranu to byly ty jednodušší a ty, kterých se bojim, mě teprve čekaj.


Kamarádka mi vyprávěla, jak byli se školou v Jeseníkách a jaký to bylo supr, zatímco u nás je největší vzrůšo, když nás na praxi nechaj hodit planktonkou. No ale nebudu si stěžovat, moje první opravdická praxe (praxe, na kterou jsem fakticky chodila) proběhla celkem fajn.


V květnu u nás ve městě tradičně probíhají rybářské dny a protože zase tancuju, tak jsme měli možnost tam vystupovat. Jojo, nejsem žádnej hubeňour, jak si můžete všimnout.

Naprostou nutností na rybářských dnech je dát si k obědu klobásu. To jsem splnila a dala jsem si jí i k večeři, pro jistotu :D Zlákalo mě i tohle obří trdlo, který stálo krásných 50 korun (jak jsem si mohla koupit v Praze poloviční za 60?!) Když ho vidím, nejradši bych si ho hned dala a teď zas pro změnu lituju, že v tý Praze nejsem, protože jižní čechy jsou pořád ve fázi "trdla jen o vánocích".


Vůbec nevím, jestli jsem vám svýho bobáčka už ukazovala, ale tohle Kvidáček, největší roztomilouš.

Venďasovi by bylo určitě líto, že v mým článku neni, a tak jsem vám ho vyfotila v jeho nejoblíbenější pozici :D Největší roztomilouš č.2.


A rovnou vám představím celou naší zvířecí rodinu. Tohle je Oskar, je to stejná blondýna jako já, neumí zacházet s drápama, neumí mňoukat a pěstuje si dredy. A když si kleknete, vleze vám na záda. A neumí slézt, protože neumí zandat drápky.


Pokud někdy půjdete kolem Lidlu, doporučuju se stavit pro tyhle nanuky! Prodávají je v balení po 6 a stojí 40 korun. A jsou boží! Mají 3 různý příchutě, já zatím vyzkoušela jen tyhle žlutý, ale jsou fakt super :)


Nesmí chybět nehtíky, kterých bylo v květnu míň, protože se mi na obou rukách zlomil nehet na ukazováčku! Arghhh!

Dejte mi vědět, jak se máte a jak se těšíte na prázdniny! :)
Mějte se krásně
Daniela

8 komentářů:

  1. Ty nehty, hlavně ty do modra-fialkova (jsem barvoslepá, promiň...:D) jsou naprosto nádherný!! A myslim že tě miluju, jsi strašně moc hezká :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se teda víc líbí ty s motýlem :) Ale děkuju, je to od tebe hrozně milý! :)

      Vymazat
  2. Jee, no Oskar je fakt boží :) Jinak neboj, ve fázi trdlo jen o Vánocích jsou i severní Čechy :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Jé safra, no tak já jsem kvůli zkouškách prošvihla rybářské dny.. No to mě teda pořádně mrzí :/ Ani mi to vůbec nedošlo, jak jsem byla zabraná do toho učení, taková škoda :/ Tak aspoň, že ty sis to pořádně užila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak učení je teď důležitý :) Já mám zrovna vedle sebe učení na vodní režim krajiny, no a jsem na sebe zejtra zvědavá :D

      Vymazat
  4. Ty modré nehty vypadají fantasticky! :) Jinak já jsem právě nechala školu úspěšně za sebou a předevčírem jsem dělala přijímačky na navazující studium, takže rozhodně vím, jaké to je "hodin kredity" :D ale jednou jsem si zapsala předmět za 7 kreditů a pak jsem je dostala za docházku :D navíc to bylo hodně zajímavé, něco o hvězdách a planetách a tak. Sice úplně mimo obor, ale 7 kreditů je 7 kreditů.
    A taky jsem ti chtěla napsat, že bych moc chtěla postavu jako ty! Jsi fakt moc hezká. Ne moc hubená, ale taková krásně a podle mého úplně správně zaoblená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, je to od tebe hrozně milý! Nikdy bych neřekla, že mi někdo řekne, že by chtěl mojí postavu :D Vážně mě to moc potěšilo :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!