Největší perly o mně II

12:36 Daniela P 11 Comments

Zhruba před rokem jsem pro vás sepsala článek Největší perly o mně! a docela se vám líbil, tak mě napadlo vám na sebe zase něco nového prozradit. Pokud jste i vy v něčem divný, chci to vědět! :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Někdy si dám do uší sluchátka a po půl hodině zjistím, že jsem si zapomněla zapnout iPod.

Když mám sluneční brýle, mám pocit, že špatně slyším.

Na vlasech už jsem kromě blonďatý měla černou, červenou, zrzavou, hnědou a růžovej a modrej melír. Ale teď už se blonďatý nevzdám!!

Nesnáším, když někdo nemá patu od ponožky na patě.

Když jedu v autě a mám hoooodně nahlas hudbu, zda se mi, že špatně vidím. Jasně, asi se jen míň soustředim na cestu, ale já mám prostě pocit, že špatně vidim!

S přítelem jsme spolu skoro 2 roky a přes FB jsme si spolu poslali asi jen 300 zpráv. A to většinou jen obrázky.

Miluju ledovou tříšť a vůbec nechápu, proč k tomu nedávaj místo brčka lžičku!


Miluju vodový nanuky. Pamatuju si, že když jsem byla malá a jedla jsem v zimě nanuka, všechny ženský od babičky z práce se tomu strašně divily a připadalo jim děsně divný, že mě babička nechá ho v takový zimě jíst. Vždycky mi bylo děsně líto, že v zimě neni žádnej výběr. Kdyby vás někoho zajímalo, jaký nanuky mám nejradši, tak starýho dobrýho kaktuse a úplně nejvíc miluju mouřenína, jenže už se nedá skoro nikde sehnat :(

Vždycky jsem se tak nějak radši bavila s klukama než s holkama. Je s nima větší sranda, pořád si nestěžujou a maj větší chuť podnikat neplánovaný věci. Ale neni nad to si pokecat o super beauty novinkách z drogérie že jo...

V loňským článku jsem vám řekla, že miluju boty. Vůbec jsem se ale nezmínila o tom, kolik jich mám! Je to přes 60 párů. Podle mě to vůbec neni tak hrozný, i když někdo má určitě jinej názor... Nejvíc miluju lodičky. Některý jsem třeba ještě ani neměla venku, ale když se nudím, prostě si je všechny vyzkouším a zase vím, proč jsem si je koupila. Jo, je to úchylný.


11 komentářů:

  1. Ty jsi skvělá :D Já sluneční brýle kvůli dioptrickým nenosím, ale znám to s tou hudbou. Taky mi připadá že hůř vidím na cestu když poslouchám hudbu, a to ani nemusím řídit (ještě nemám řidičák), prostě mě to rozptyluje :D. Já z vodových zmrzlin nejradši milovala takový tučňákový, co se opravdu koupily jako sladká barevná voda, dalo se to zmrznout a pak se ta jedna zmrzlina v tom pytlíčku odtrhla a byla UPLNĚ NAPROSTO BOŽÍ, když jsi jí jakoby začala vysávat tak mizela ta barva z toho a zbyl tam jen led :D takhle vypadá: http://www.msishop.cz/fotky26304/fotos/_vyrp12_2772500010_b_Chiri_Flax.jpg
    Taky mám radši kluky kámoše než holky. Je to less drama :) a mám víc klučičí koníčky, takže si s nima o tom i pokecám =) Boty miluju taky a nejradši bych nosila i na podpatku, ale už tak mám přes 180 cm a můj přítel je menší než já, tak by to asi nevypadalo úplně lichotivě a nechci mu způsobovat komplexy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vím, kterou myslíš a taky mi je babička kupovala děsně často! :D Mám takovej pocit, že jsem je loni viděla v Penny ;)

      Vymazat
  2. vau, 60 párov topánok! :) a tie správy na FB s priateľom ma prekvapili...:)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek. Při jeho četbě jsem přemýšlel, jestli mám napsat něco zajímavého o sobě, ale nic takového mě nenapadalo, až nakonec, boty!
    Ne že bych měl 60 párů, možná jich mám cca 6, ale hrozně mi vadí, když ženy zazdí skvělý outfit botami. Zejména balerynky a žabky skoro nesnáším. A zrovna ty se těší u žen největší oblibě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já mám právě největší problém nějaké žabky sehnat! Žádné se mi nelíbí, ve všech se mi divně chodí a s těží jsem vybrala ty dvoje, co doma mám :D

      Vymazat
  4. Skvělý článek. Já právě také publikovala 25 faktů o mně. Miluji tyhle články o ostatních. A tvoji zálibu v botách chápu, přiznám se, že pár desítek jich mám asi také. Jen bohužel teď kvůli zdravotním problémům jich budu větší část prodat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych nzvládla :D K většině svých bot mám citový vztah a prostě bych se jich vzdát nedokázala. Kdybych je nemohla nosit, asi si je nechám aspoň na koukání :D

      Vymazat
  5. Skvělý článek! :D To s těmi sluchátky se mi stáva celkem často :D Nebo pak je taky naprd, když zapomenu, že je mám na uších připojený k notebooku a vyjdu si radostně do jiné místnosti-zatím jsem takhle zničila pouze jedny sluchátka, naštěstí. :D
    Vodové nanuky mám taky hrozně ráda, ale v zimě je už teda nejím :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  6. Strašne si super!:) To so slúchatkami sa mi stáva často, zmeny farieb vlasov ti celkom závidím, ja sa bojím, že keď si prefarbím moje prefarbené blond vlasy, bude mi tá blond proste chýbať. s chalanmi som sa tiež vždy radšej rozprávala, cítim sa s nimi lepšie, sú podľa mňa úprimnejší:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  7. Coooooooozeeeeee tolik bot, Danco? :D No me snad z tebe klepne :D Co na to rika pritel? :D No a jo, vidis, to me nikdy nenapadlo, ze by mohli davat k tristi lzicku, to by byla pecka ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vodový nanuky jsou top! Taky na ně nedám dopustit :D :D :D jinak já se třeba bojím mýdla, protože když jsem byla malá, chodili jsme do domova důchodců za prababičkou a všichni tam voněli jako mýdlo. Doteď mám tu vůni (pro mě zápach) spojenou se smrtí. Klasické tvrdé mýdlo tedy nemůžu ani vidět, vždy je mi zle.
    Taky se mi plete r/ř a z/ž. Přestože je mi už 22 a mám bakalářský titul, musím si u některých slov říkat: ž jako žirafa, r jako rovnátka... napsat slovo samozřejmě je pro mě peklo, protože ta písmena jsou tam hned po sobě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!