Summer Wishlist

21:23 Daniela P 17 Comments

Za chvíli tu máme léto, a tak jsem popřemýšlela, co by se mi na to léto tak mohlo hodit. Budu celkem nenáročná (a nebo si prostě přiznávám, že si toho nemůžu dovolit mnoho, jednak protože jsem prostě špečina a protože už těhle pár položek udělaj velkou díru v mým rozpočtu) a ve svým šatníku bych vážně uvítala jen pár věcí. 
summer wishlist 
Když byla nová kolekce v H&M totálně jsem se zamilovala do tohohle overalu. Vlastně jsem si ho zkusila, jen protože je tak boží a celkem jsem se děsila toho, jak na mě bude vypadat, ale k mýmu překvapení to nebylo vůbec špatný, ba docela dost dobrý! No ale 849,- je na mě zkrátka moc. Ale co se nestalo, našla jsem ho tenhle týden ve slevě za 500,- a to už prostě musel být můj. 
Jako další kousek, který by se mi do šatníku celkem dost líbil, jsou lacláče. Když jsem byla menší, mívala jsem sukni s laclem, ale z tý už jsem vyrostla a kraťasy by podle mě mohly být fajn. 
V H&M se mi toho zalíbilo docela dost a tyhle bordový kraťasy s krajkou mi přijdou vážně super! 
Děsně moc se mi líbí všechny ty věci se šněrováním a když jsem u někoho viděla tyhle baleríny se šněrováním, tak se mi docela dost zalíbily. Nepohrdla bych ani nějakým topem nebo šaty, ale tohle šněrování asi není úplně pro hrudníky mých rozměrů :D 
Po paletce XX Vice LTD Reloaded už koukám nějaký ten pátek a řekla jsem si, že by bylo fér udělat si radost a koupit si jí za zkoušky. Takže až pojedu z Votvíráku, jdu si pro ní! 
Před létem si vždycky nalhávám, jak začnu víc číst a tentokrát bych kromě Dívky ve vlaku, Tmavých koutů, Divočiny a x dalších knížek chtěla doplnit svojí sbírku Sirotčince slečny Peregrinové o Knihovnu duší. Víte o tom, že na podzim bude film? :)
No a nakonec bych taky strašně ráda jela konečně k moři a to konkrétně do Řecka. Po pravdě si myslím, že z toho nic nebude, ale ještě jsem tam nebyla a strašně mě láká to krásně modrý moře a ty útesy a prostě chci do Řeckáááá! :3 


Určitě mi dejte vědět, kam pojede v létě na dovču nebo kam byste chtěli a co si chcete pořídit nového! :)

17 komentářů:

  1. Pekný wishlist :) ja asi tento rok nepôjdem nikam ďalej ako Slovensko a ešte možno do susedných krajín, ale k moru nie :/
    A aj ja si plánujem kúpiť nejaké letné veci len musím ešte pošetriť trochu peňazí a pôjdem nakupovať :D už sa na to teším ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem loni nikde nebyla a nějak jsem nestrádala, ale teď už bych chtěla :) Třeba se podíváš po Slovensku, to taky není špatné ne? :)

      Vymazat
  2. Overal je nádherný . Grécko odporúčam na 100 percent sú tam neskutočne milí ľudia, úžasné jedlo , krásne more :)

    OdpovědětVymazat
  3. Řecko zní jako velmi zajímavé místo, taky bych se tam ráda jednoho mrkla. Ty balerínky se šněrováním vypadají docela pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botky jsou super :) A snad se ti to Řecko splní, já letos nejspíš nikam nevyrazím :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na to kouknu realistickým okem, tak ani já nejspíš nikam nepojedu :D Všude dobře, doma nejlíp ne? :D :)

      Vymazat
  5. krásne vecičky :) ten overal je zaujímavý ... a Grécko, hlavne Santorini by som chcela navštíviť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké vecičky, zajímavé jsou i boty, netradicni. Žádná zahr. země mě neláká, ale už mnoho let mě láká windsurfing, tak snad...

    OdpovědětVymazat
  7. Ten overal je skvělý.. těším se na outfit :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  8. Super věci! Lacláče mám taky na wishlistu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, lacláče si přeju i já a baleríny se šněrováním se mi také moc líbí. :) Krásný wishlist!
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  10. Já osobně miluju overaly, jsou to nejlepší společníci na léto a je jich v obchodech už tolik, že nevím po kterém sáhnout dřív, haha.:-D Líbí se mi tvůj blog dávám odběr krásko.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!