Run!

20:26 Daniela P 8 Comments


Po dlouhé době vás opět zdravím! Tentokrát jsem si pro vás připravila článek o běhání - dobře zas tolik o běhání to nebude, protože nejsem zas takový běžák, ale spíš o tom, v čem ráda běhám! Naprosto živě si pamatuju ten nechcus, když po nás na těláku chtěla kolečko kolem řeky na rozběhání, kdy jsme se s holkama děsně couraly a kdykoli jsme byly z dohledu, tak jsme neběžely, jak děsně jsme se obávaly, kdy ta stará bréca přijde a řekne, že dneska si zaběhnem vytrvalost. 
No a dneska chodím celkem s radostí běhat a čím víc mi to jde, tím víc mě to baví! Loni jsem se pokoušela běhat s přítelem, ale znáte chlapi že jo, takže letos běhám sama a naprosto mi to vyhovuje! Akorát to horko! To teda nezvládám, dělá se mi špatně a mám nízkej tlak, takže čekám třeba až do devíti a běhat jdu až pak. 
Ale dost kecání, jdem se kouknout na ty outfity.
Sportovní























Jako první jsem vybrala úplně jednoduchý outfit s dlouhými legínami a trikem s dlouhým rukávem. Právě to ve svém šatníku dost postrádám a čím víc běhám, tím víc mi schází. V podstatě můj šatník sportovními věcmi příliš neoplývá. Za sportovní musím považovat to, co jsem vyřadila jako věci "na doma" :D
Sportovní2
Jednou z mých oblíbených kombinací jsou jsou jednoduše vzorované legíny a nějaké barevné triko. Děsně se mi líbí, když je triko volnější nebo lehce průhledné a sportovní podprsenka je skrz něj vidět.
Sportovní3

Kromě jednoduše vzorovaných legín mám ráda i ty s výrazným vzorem a tyhle jsou podle mě úplně skvělý! Co se týče sportovní podprsenky, tak jsem jí nějak dlouho nemohla přijít na chuť, ale teď nechápu, jak jsem mohla běhat bez ní! Na druhou stranu je ale docela obtížný sehnat nějakou na větší prsa.

Všechny tyhle kousky jsem našla na stránce www.esprit.cz, tak se můžete mrknout ;)


Pokud s běháním začínáte nebo chcete začít, tak vám radím - vytrvat! Nebudete hned běhat jako profík, takže tomu dejte čas :) Kamarádka běhá s aplikací v telefonu (runkeeper), která vám stopuje určitý čas, kdy běžíte a čas, kdy jdete, což je pro začátek určitě fajn a dokope vás to třeba běžet ještě o chvíli dýl. 

Určitě mi dejte vědět, jestli běháte, jak vám to jde a kde kupujete sportovní oblečení! :)

Mějte se krásně
Daniela

8 komentářů:

  1. Taky mám nízkej tlak a ještě špatný kolena a astma, takže s tím během to u mě zas tak horký neni :D I když až budu mít kondičku ze cvičení a bruslení, chtěla bych začít pomalu s běháním. Musím se připravovat na psa, s kterým budu muset běhat hodně často :D.

    To oblečení vypadá super a daleko líp se běhá, když se v tom cítíš dobře :D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolena mám taky špatný, ale od té doby, co běhám, tak mám pocit, že už mě tolik nebolí :) Bruslení to já vůbec nezvládám. Kratší trasy v pohodě, ale když jedu dlouho, tak se mi dělá zle, navíc když je třeba ještě horko nebo dusno, to jsem pak na umření. Ale baví mě to, takže když je vhodný počasí, tak si vyjedu :)

      Vymazat
  2. Krásné outfity! Běhám hodně nepravidelně, vlastně jsem pořád úplný začátečník, ale věřím, že až....budou děti větší a samostatnější....až bude víc času...., tak budu běhat pravidelně:o)) A oblečení kupuji v Lidlu, sportovní funkční trika tam mají za super ceny a moc hezky sedí i velmi ženské postavě:o)) Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidl je na sportovní oblečení supr, mám odsud leginy a dvě sportovní podprsenky a nemůžu si stěžovat :)

      Vymazat
  3. Nebeham více mě baví kolo, člověk se podívá i dál. Nejlepší je ale plavání, to provozuji nejraději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kole zas rád jezdí přítel, ale tomu já nějak nepropadám, šahám po něm, když se mi nechce jít k babičce pěšky, jinak moc ne :D Navíc se mi vůbec nelíbí všechno to cyklistický oblečení a vybavení. Nelíbí je možná slabý slovo, mám takovej zvláštní odpor k těm cyklistickým flaškám, z tý bych se vážně nenapila, a celkově ty dresíky s vystýlkama mě vůbec nelákaj :D A cyklistický brejle! Tak to vůbec :D

      Vymazat
    2. Rozumím vidím to stejně, chlap v těch šponovkach vypadá prostě...brýle nemám což občas odnesou mouchou v oku :) , jezdím v klasickém ''bezeckem'' oblečení. Piju klasicky z petflasek které vozim v tašce na zadním nosiči.

      Vymazat
    3. V tom případě ti, Aleši, jezdění na kole maximálně schvaluji! :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!