Geometric Dress

16:26 Daniela P 7 Comments

4 Ahoj! Po sakra dlouhý době vás vítám u novýho článku! Popravdě se mi vůbec nestýskalo po tom půlhodinovým naříkáním před skříní, že nemám co na sebe, abych mohla nafotit nějaký outfit, ale teď mám děsně dobrej pocit, že sem můžu něco přidat. 
Tyhle šaty jsou tím nějvětším pohnutkem k nakupování z asijských eshopů. Obecně jim moc nevěřím a známe ty jejich míry, že jo. Ale díky těmhle šatům a dobrým recenzím na ně, jsem se odvážila nakoupit na SheIn a jsem úplně mega spokojená! Balíček mi přišel neuvěřitelně rychle a všechno je ve fajnový kvalitě a za super cenu. Nechci vám nic slibovat, ale nakupilo se mi doma celkem dost nových kousků, a tak se odhodlávám natočit konečně nějaký ten haul. Mám pocit, že by mě to mohlo bavit, ale před tou kamerou je najednou nějak hrozně těžký být sám sebou a nechci vydat něco, s čím nebudu spokojená.
Jejda, už je zase čas jít do práce (a to jsem před chvílí z jedný přišla), takže já letím a vy mi napište, jak se vám moje nové šaty líbí a jak užíváte prázdnin!
Mějte se krásně!
Daniela
  32 1 5

7 komentářů:

  1. Tak tenhle styl ti vyloženě sedí :) Já si podobné boty nedávno koupila, ale musela jsem je prodat, jelikož na mne působily moc mohutně :( na tobě ale vypadají jako dělané na míru :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty ti šíleně sedí, a ještě v kombinaci s botkami! :) Těším se na haul.

    OdpovědětVymazat
  3. saty maju uzasny vzor!

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu ROWENTA a vyrobky DOVE :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty sú krásne, ale teraz ich už veľmi nevynosíš. :/

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však už se těším na příští rok! :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!