Ahoj!

20:42 Daniela P 0 Comments


Ahoj! 
Vítám vás tu znovu v novém roce a po dlouhé době :) Asi by se slušelo říct, co se za tu dobu událo nového, ale když se za tím asi půl rokem ohlédnu, tak se nestalo nic zásadního a nic, o čem by stálo za to mluvit.

Pokud bych měla říct alespoň něco, tak by to bylo asi naše přihlášení do programu Work&Travel. Nicméně nás celou dobu provázely nejrůznější komplikace, až to skončilo stornováním naší přihlášky. Do USA jsem se děsně těšila, dokonce jsem si sepisovala celý průběh od přihlášení, vyplňování formulářů až po přijímací pohovor, kde teda naše cesta do Ameriky skončila. Pokud by někoho tahle naše krátká cesta, ale na druhou stranu zajímavá zkušenost zajímala, ráda ten článek vydám nebo vám odpovím na to, co by vás zajímalo. Teď vymýšlíme, co s ušetřenými penězmi. Vydat se do USA je samozřejmě na našem bucketlistu, takže zvažujem vycestovat i tak na vlastní pěst!

Strašně ráda bych cestovala, ale nějak tenhle sen pořád tlačím před sebou a ne a ne něco pro to udělat. Po tom, co W&T padlo, jsme si slíbily, že někam prostě vyrazíme. Na Ameriku je potřeba celkem dost našetřit, ale řekla jsem si, že nějaký malý výlet na jaře nebo ještě teď v zimě mě asi nevytrhne. A tak se stalo, že jsem někde viděla fotku, jak lidi jdou na Sněžku a řekla jsem si, sakra, taky bych šla na Sněžku! Takže zítra odjíždíme na víkend do Krkonoš a splním si tenhle malý cíl. Měla jsem celkem obavy, aby náhodou nebylo -20°C, protože nesnáším, když mi mrznou prsty na nohou, ale zatím to vypadá celkem dobře, i když ta přdpověď se mění každou chvíli!
Na mým seznamu cestovatelských snů je i Budapešť a hádejte, kam pojedu příští měsíc? Děsně se těším a je to vážně super pocit rezervovat hotel a plánovat reálnou cestu!

Další pro mě důležitým krokem, byl první krok do fitka. Jo. Začla jsem chodit do fitka! S kamarádkou už se držíme dobré 3 měsíce, někdy nás to baví děsně moc, někdy tak normálně a někdy se musíme fakt překecávat. Každopádně se nevzdáváme.


Úplně bych zapomněla to nejlepší! Mám kocourka! Mýho vysněnýho černobílýho velkýho dlouhosrstýho kocourka! Je to největší úžasňák a jmenuje se Castiel.

Mějte se krásně a příště u článku ze Sněžky!
Daniela


0 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář!