Over knee boots

17:17 Daniela P 6 Comments

Jak jsem slíbila v minulém článku, připravila jsem si pro vás outfit. Některé kousky znáte z loňska a něco je nové, z čehož nejnovější jsou kozačky, nad kterými jsem dost váhala. Nakonec byly ale ve slevě za 270,- a to jsem je tam prostě nemohla nechat! Jejich barva je taková poměrně zvláštní, obyčejné tmavě hnědé by se mi možná líbily víc, ale na druhou stranu je to zajímavá barva a líbí se mi čím dál tím víc. Kozačky nad kolena jsem si letos hodně oblíbila, normální jsem měla opravdu jen párkrát, za to ty vysoké jsem si pořídila troje! Docela ještě uvažuji, že bych se podívala po nějakých béžových, tmavě modrých nebo tmavě zelených.
Šaty, které mám na sobě jsou poměrně krátké a tohle byla asi jejich derniéra. Nejspíš je nechám zkrátit na tričko.
Dejte mi vědět, jak jste si užili víkend a jak se vám líbí můj vcelku jednoduchý outfit. Nechtěla jsem vymýšlet nic složitého a stejně se v podobných outfitech cítím nejlépe :)

Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku
Daniela





6 komentářů:

  1. Perfektní kozačky, a za ty peníze.. věřím, že se nedalo odolat.

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, šíleně moc ti to sluší, opravdu!! Krásná outfit! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  3. Noooo, tak cenu kozaček opravdu závidím ,-) Jinak Ti to sekne :) Užij si víkend!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky přeju hezký víkend! A děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!