Sněžka

22:29 Daniela P 0 Comments


Jelikož jsem #dadycestovatel a mám #mujbucketlist, vymyslela jsem si jako první výlet tohohle roku výšlap na Sněžku. Přišla jsem na to úplně náhodou, prostě jsem někde viděla fotku a najednou jsem měla rezervovanej pokoj. Že nemám žádný zimní vybavení? Nevadí. Že tam se svojí fyzičkou a nízkým tlakem nejspíš nevylezu? Nevadí!

Vylezla jsem tam! Samozřejmě díky Jarouškovi, kterej mě celou cestu podporoval a utíral mi nos, abych nemusela vyndat ruce z rukavic ,a celou cestu mě bavil svýma neustálýma pádama. Každopádně jsem na sebe fakt hrdá a Sněžku si můžu odškrnout ze svýho seznamu. Sice jsme díky mlze neviděli ani prd, ale líbilo se mi tam tolik, že bych se tam vydala znovu ještě v létě a to na dýl než na víkend.


Mimo Sněžku jsme se byli podívat ještě na přehradu Les Království, která opravdu království připomíná. V okolí je toho mnohem víc, co bych ještě chtěla vidět, takže doufám, že se tam ještě někdy, třeba právě v létě, podívám.

A pár rad závěrem?

  • Pokud se na vás ta pani za pokladnou dívá trochu zvláštně, když chcete jen jednostranný jízdenky, asi k tomu má důvod.
  • To si uvědomíte, až když po cestě dolů přijdete ke značce: Pouze na vlastní nebezpečí - náledí.
  • Na zimní výšlap si vemte zimní boty! 
  • Pokud si nevezmete zimní boty, vezmětě si aspoň rukavice. To vstávání je pak snažší. A nezebou vás ruce.
Mějte krásnýho Valentýna a příště se těším s outfitem!
Daniela

0 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář!