Blue Dress

9:20 Daniela P 14 Comments


Ahoj!
Dnes mám pro vás opět outfit, příště už to bude, doufám, článek z Budapešti, kam se těším čím dál tím víc. 
Na sobě mám šaty se šněrováním, které jsem si koupila kvůli vánočnímu firemnímu večírku, kam jsme museli přijít v modré. Na firemní večírek se každý rok všichni děsně těšíme. Jelikož pracuju v hotelové restauraci, tak se tam sejde všechen možný alkohol, který z regálů v Tescu zrovna neznám a v pokročilých hodinách se pak míchaj dost pochybný a těžko polknutelný drinky. Jo a taky tam je spousta jídla! To jsem letos úplně nějak vynechala, spíš jsem se věnovala tomu alkoholu a tancování a do teď mě to mrzí! Kromě alkoholu a jídla se tam taky každoročně dozvíme parádní drby a to je na tom skoro to vůbec nejlepší :D
Ale zpět k šatům. Modrá se mi celkem líbí, ale ve skříni jsem našla jen asi 2 trička a to ještě ke všemu letní! Vlastně se mi líbí jen taková ta tmavě modrá spíš až černá a tak jediná modrá, která připadala v úvahu a stála za utracené peníze, byla právě tahle. (A nakonec mi bylo řečeno, že ty šaty vůbec nejsou modrý a porušila jsem pravidlo večírku!) Navzdory tomu, že šněrování se mi jako trend docela líbilo, tak tohle je první věc, kterou jsem si koupila. A to už se to ani moc nenosí :D
Můj černý kabát jste už viděli, takže jsem si pro změnu vzala mamky, který si, mám takový pocit, sama ušila.
Každopádně dneska je alespoň u nás fakt krásný počasí, takže vás nebudu douho zdržovat vyrazte někam na procházku! A ještě před tím mi napište, jak se vám outifit líbí :)

Mějte krásný slunečný den
Daniela





14 komentářů:

  1. Taky mám ráda jenom takhle tmavě modrou :) Moc hezký outfit, já bych se na večírku věnovala zase jenom jídlu :D A Budapešť závidím a těším se na článek, tam jsem ještě nebyla :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budapešť můžu doporučit! Je to krásný město :) Určitě si tam někdy udělej výlet :) Akorát se to nesnaž všechno obejít za jediný den jako my :D Tvoje nohy ti za to nepoděkujou :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju :) Taky mi přijde taková roztomilá, jak je maličká :)

      Vymazat
  3. Miluji tvoje outfity a černá je moje barva. Tohle je dokonalost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší! Já mám zas ráda tvojí odvahu v líčení! :)

      Vymazat
  4. šaty krásne, no mňa zaujala kabelka :O parádny kúsok

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! Kabelka je super! Tmavě modrou barvu mám taky ráda :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful look and photo, Dear!<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpovědětVymazat
  7. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit je krásný :) A jestli si mamka tento kabát sama ušila, tak je strašně moc šikovná! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný outfit, hlavně se mi líbí ty šaty!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!